ភាគទី11 [ ជុង អូនសួរបងបន្តិចបានទេ ]
<< យា៉ងម៉េចទៅហើយក្មែងកំសត់.!>>រាងក្រាសទម្លាក់ខ្លួនអង្គុយបន្ទន់ជង្គង់ម្ខាងដៃមាំក្រាសចាប់ច្របាច់ថ្ពាល់ដែដាបដេាយទឹកភ្នែករបស់រាងតូចចាប់ច្របាច់ខ្លាំងៗមុននឹងសួររបៀបសើចចំអក៎.
<< ផាំង ប្រា៉វវវវវវវ! ចន ជុងហ្គុក>>ទ្វាបន្ទប់ទឹករបើកឡើងបង្ហាញអេាយឃើញផ្ទៃមុខមាំកែវភ្នែកខ្មៅងិលសម្លឹងមើលទៅជុងហ្គុកនឹងជីមីនឆ្លាស់គ្នា
<< ជីមីន.!!>>ជុងគីមស្ទើរតែស្រក់ទឹកភ្នែកនៅពេលដែរឃើញរាងកាយអាក្រាតរបស់រាងតូចមានតែស្នាមពាសពេញទាំងខ្លួនមុខមាត់ស្លេកស្លាំងរាងកាយញ័រតតាក់ដូចជាកូនសត្វធ្វើអេាយនាយកម្លេាះស្លត់ចិត្តធ្វើអីលេងត្រូវ.
<< អ្ហឹក~~អ្ហឹក~>>យូរទៅកាន់តែយូរទៅជីមីនយំដង្ហក់កែវភ្នែកទន់ភ្លន់មើលទៅជុងគីមទាំងអៀនខ្មាសគេខំប្រឹងត្រដរទាញអាវដែរត្រូវជុងហ្គុកហែកជាពីរយកមកបិតបាំងរាងកាយអាក្រាត.ចំណែកឯដៃម្ខាងទៀតក្តេាបពេាះដដែលព្រេាះវាឈឺជាងរាល់ដងដេាយសារតែរាងក្រាសជុងហ្គុកធ្វើវាដេាយកំហឹង.
<< បងប្រុសធំ.>>ក្រេាយពីគាំងអស់មួយសន្ទុះនាយក៏ឱទានឈ្មេាះអ្នកដែរមាននាមជាបងប្រុស
<< ឯងធ្វើអី ឯងមានដឹងខ្លួនដែរទេ ចនជុងហ្គុក >>នាយកម្លេាះស្រែកមួយទំហឹងបញ្ចេញចរឹកពិត.រួចក៏ដើរទៅជិតរាងតូចអង្គុយបន្ទន់ជង្គង់ដេាះអាវក្រៅរបស់គេមកពាក់អេាយរាងតូចរួចក៏ចាប់បីជីមីនឡើងជុងគីមមិនខ្វល់ពីប្អូនប្រុសដែរឈរសម្លឹងមើលទៅគេនាយបង្វែរខ្លួនដើរបំបុកស្មាជុងហ្គុកបន្តិចរួចក៏ដើរចេញទៅខាងក្រៅបន្ទប់ទឹក.តែក៏ត្រូវឈប់វិញ.
<< ចង់នាំគេទៅណា ខ្ញុំមិនអេាយបងនាំគេចេញទេ.!>>ជុងហ្គុកក្តាប់ដៃណែនឈរមើលទៅជីមីននឹងជុងគីមទាំងមិនពេញចិត្តរហូតដល់ទ្រាំមិនបានក៏និយាយគំហ៑កដាក់នាយកម្លេាះខាងនេាះ.
<< ហឹស៎ ទុក្ខអេាយឯងធ្វើបាបគេដល់ស្លាប់ហេស៎.>>នាយសើចបែបហួសចិត្តមិននឹកស្មានថាប្អូនប្រុសរបស់ខ្លួនព្រៃផ្សៃដល់ថ្នាក់នេះ.មិនខ្វល់ពីសម្តីហាមរបស់ជុងហ្គុកនាយរិតតែផ្គើនថែម ដេាយប្រឹងបេាះជំហា៑នដើរចេញពីទីនេាះជារើយៗ.
YOU ARE READING
🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭
Action>ជុងហ្គុកញញឹមបន្តិចបន្ទាប់មកក៏រុញរាងតូចអេាយដួលទៅលើដីដែមានស្មៅខៀវខ្ចីគ្របដណ្តប់ >មិនហា៑នតរមាត់សុខចិត្តពេាលពាក្យសូមទេាសព្រេាះគេដឹងថាមកពីគេទើបជុងហ្គុកងើបបែបនេះ.