ភាគទី23

301 19 0
                                    

ភាគទី 23 { មើលទៅពួកគេគឺដូចជាចង់បានឯងខ្លាំងណាស់.. }

និពន្ធដេាយ : នីតា
𝐟𝐛 𝐟.𝐤.☆{ រា៉ហ្វាត } 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤_𝐬𝐭𝐚𝐧 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥

<<សូមអង្វរឈប់ទៅ អ្ហឹក~~ហឹកខ្ញុំមិនចង់ធ្វើវាទេ .ជុង ហឹក ជុងហ្គុកបាហើយឈប់ទៅកុំធ្វើវាអី សូមមេត្តាផង ខ្ញុំឈឺអ្ហឹក៎~~~>>ជីមីនយកដៃទប់ទ្រូងនាយកុំឲឱនមកខាំកញ្ចឹងក៎ខ្លួនតែទេាះបីជាខំប្រឹងយា៉ងណា៎ក៏មិនអាចយកឈ្នះកម្លាំងរបស់នាយដែរ.ទឹកភ្នែកហូរឲរហាមស្រក់កាត់ផែនថ្ពាល់ជារឿយៗសុខៗរាងតូចក៏ទម្លាក់ដៃចុះនៅស្ងៀមៗបែរមុខទៅម្ខាងបណ្តេាយខ្លួនតាមនាយឈប់ប្រឆាំងតរទៅទៀតដេាយសារតែដឹងហើយថាបើខ្លួនខំស្រែកអង្វរយា៉ងណា៎ក៏នាយនៅតែមិនព្រមប្រលេងដដែលអញ្ចឹងហើយសុខចិត្តនៅស្ងៀមៗបែបនេះវិញ..

<< ហេតុអីមិនរើ.សឺត.?>>សំណួរគ្មានដឹងខ្យល់អីរបស់នាយបន្លឺឡើងស្របពេលដែរនាយប្រាសខ្លួនគេងលើពូកទាញរាងតូចយកមកឱបទាំងអាក្រាតកាយបន្ទាប់មកក៏ឱនទៅថើបថ្ពាល់ក្រហមព្រឿងៗផ្តិតយកទឹកភ្នែកចេញពីថ្ពាល់ជីមីន..............!

<< អ្ហឹក៎~~~ខ្ញុំឈឺណាស់ ហេតុអីក៏លេាកអាក្រក់ខ្លាំងបែបនេះ អ្ហឹក៎~~ហឹក ជុងហេតុអីក៏លេាកព្រៃផ្សៃដាក់ខ្ញុំខ្លាំងម្ល៉េះខ្ញុំបានទៅធ្វើស្អីដាក់លេាកខ្លះទៅ..លេងខ្ញុំ.កុំមកប៉ះ.!!>>ជីមីនគេងបែរខ្នងដាក់នាយស្រែកសួរទៅអ្នកកម្លេាះដែរគេងឱបរិតចង្កេះខ្លួនជាប់មិនប្រលេង..

<< ក៏ឲឯងដឹងថាឯងជារបស់យើងនេាះអី រៀនហាត់និយាយជាមួយនឹងយើងឲស្រួលបន្តិចទៅប្រយ័ត្នត្រូវធ្ងន់ជាងនេះ..>>នាយចាប់បង្វែរខ្លួនជីមីនបែរមកមកក្រេាយវិញទល់មុខនឹងនាយរួចហើយក៏បន្តនិយាយគម្រាមរាងតូចម្តងទៀត

<< អ្ហឹក៎~~!!>>មិនបាននិយាយអ្វីឡើយជីមីនគិតតែពីយំសម្លឹងមុខនាយកម្លេាះទាំងមិនយល់បើមិនបានស្រលាញ់ចាំបាច់អីត្រូវមកហាមគេគ្រប់រឿងបែបនេះ

<< ទៅសម្អាតខ្លួនទៅយើងនាំឯងចេញទៅក្រៅ..!!>>ជុងហ្គុកក្រេាកចេញពីគ្រែចាប់បីរាងកាយតូចស្តើងដើរចូលទៅក្នុងបន្ទប់ទឹកដើម្បីសម្អាតខ្លួន..
________________

🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭Where stories live. Discover now