ភាគទី 24 { មិនដល់ថ្នាក់នឹងពេកទេ.ហិ ហិ !! }
និពន្ធដេាយ : នីតា
𝐟𝐛 𝐟.𝐤.☆{ រា៉ហ្វាត } 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤_𝐬𝐭𝐚𝐧 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥<< យើងមិនឲទៅ..!!ឆាប់បដិសេដនឹងបងប្រុសយើងភ្លាមទៅក្មែងដូចជាឯងមិនសមនឹងទៅជាមួយបងប្រុសរបស់យើងនេាះទេ[ ជាមួយបងហ្គុកបានសម] !!>>ជុងហ្គុកចាប់ច្របាច់ក៎ដៃជីមីនខ្លាំងៗនឹងខំស្រែកសម្លត់ដាក់រាងតូចឲនិយាយតាមសម្តីរបស់គេ..
<< ខ្ញុំមិនមែនដូចមុនទេ..ចាប់ពីពេលនេះតរទៅខ្ញុំគឺជាមនុស្សថ្មីមិនមែនក្មែងប្រុសឲដែរលេាកតែតែបញ្ជារក្បាលមើលងាយសប់គ្រប់បែបយា៉ងដូចជាពីមុននេាះទេ...!!>>រាងតូចស្រែកដាក់ជុងហ្គុកវិញផាំងៗដល់ថ្នាក់រាងក្រាសក៏ភាំងនឹងការផ្លាស់ប្តូររបស់ជីមីនដែរ...រាងតូចប្រឹងទប់ទឹកភ្នែកឡើងក្រហមមុខបន្ទាប់មកក៏ក្រលាស់ដៃជុងហ្គុករហូតដល់របូតនៅពេលដែរក៎ដៃខ្លួនមានសិរីភាពភ្លាមរាងតូចក៏ដើរចេញទៅខាងក្រៅបាត់មិនសូម្បីតែងាកក្រេាយមើលទៅមនុស្សមាឌធំទាំងពីរ.
<< បងនឹងធ្វើឲគេផ្លាស់ប្តូរ ជីមីននឹងមិនដូចពីមុននេាះទេឯងក៏គួរតែដេកគិតនឹកកំហុសដេាយធំបំផុតដែរធ្វើខុសទៅលើជីមីន.របស់មានតម្លៃនៅក្បែរខ្លួនប្រហែលជាឯងមើលមិនឃើញអំពីតម្លៃរបស់វានេាះទេ .!!>>ជុងគីមដើរទៅជិតប្អូនប្រុសទះស្មានាយតិចៗនិយាសដាស់តឿនដើម្បីឲជុងហ្គុកដឹងខ្លួនថានាយបានធ្វើស្អីខ្លះដាក់ជីមីនកន្លងមក..
<< ..ខ្ញុំ.!>>គាំងរកពាក្យនិយាយលេងចេញជុងហ្គុកហាក់ដូចជាមិនបានយកចិត្តទុក្ខនឹងសម្តីជុងគីមនេាះទេតែបែរជាកំពង់តែគំនឹងរាងតូចដែរប្រហើនហា៑នតរមាត់ជាមួយនឹងនាយ
<< ឯងស្រលាញ់ជីមីនទេ >>នេះជាលើកទី1ដែរបងប្រុសរបស់គេសួរចំពាក្យចាក់ដេាតបំផុតធ្វើឲនាយកម្លេាះហា៎មាត់ឆ្លើយនឹងជុងគីមលេងចេញ.ចិត្តមួយស្រលាញ់មិនចង់បាត់បង់ជីមីននេាះទេតែចិត្តមួយទៀតបែរជាស្អប់.សួរថាហេតុអីបានជាគេស្អប់រាងតូចជុងហ្គុកប្រហែលជាឆ្លើយថាគេមិនដឹងគេធ្វើក៏ព្រេាះតែកំហឹងនឹងអារម្ភដែរច្រាលឡើងមួយពេលៗ..
YOU ARE READING
🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭
Action>ជុងហ្គុកញញឹមបន្តិចបន្ទាប់មកក៏រុញរាងតូចអេាយដួលទៅលើដីដែមានស្មៅខៀវខ្ចីគ្របដណ្តប់ >មិនហា៑នតរមាត់សុខចិត្តពេាលពាក្យសូមទេាសព្រេាះគេដឹងថាមកពីគេទើបជុងហ្គុកងើបបែបនេះ.