ភាគទី21

302 20 0
                                    

ភាគទី 21 { ..អត់ទេកំអីកុំចាក់អី.អាយ៎!! }

និពន្ធដេាយ : នីតា
𝐟𝐛 𝐟.𝐤.☆{ រា៉ហ្វាត } 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤_𝐬𝐭𝐚𝐧 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥

ស្ថានការណ៍កាន់តែរអាប់រអួលដេាយសារតែកំហឹងដែរឆេះឆួលរាងៗខ្លួនបណ្តាលឲពួគេទាំងពីលេងគិតអ្វីដែរល្អនឹងអាក្រក់ទៀតហើយ.អុនហ្វានឹងជេករួមទាំងអ្នកបម្រើដែរឈរមើលពួកគេគឺមិនហា៑នចូលទៅឃាត់នេាះទេបើសិនជាគ្មានបញ្ជារពីររាងក្រាសទាំងពីរ.ជីមីនយកដៃខ្ទប់មាត់សម្រក់ទឹកភ្នែកមកតក់ៗមើលទៅជុងហ្គុកហើយនឹងជុងគីមឆ្លាស់គ្នា ពួកគេទាំងពីរចាប់ផ្តើមវាយប្រតាយប្រតប់គ្នាទៅវិញទៅមក.

<< ឈប់ទៅ.បានហើយ.អ្ហឹក៎~~ខ្ញុំប្រាប់ថាឲឈប់មានឮទេ~~~!!>>សម្លែងស្រែកហាមឃាត់ពីរាងតូចជីមីនវាមិនធ្វើឲពួកគេបញ្ឈប់នេាះទេផ្ទុយទៅវិញគឺពួកគេទាំងពីររិតតែដាល់គ្នាទៅវិញមក.

<< ឌឹបៗ គ្រាំង.ផាំង.ប្រា៉វៗៗ.>>សម្លែងថូផ្ការដែរមានតម្លៃថ្លៃត្រូវធ្លាក់បែកខ្ចាយគ្មានសល់.ជុងហ្គុកចាប់ក្រឡាប់ឲជុងគីមនៅក្រេាមនាយវិញម្តង ជុងហ្គុកក្តាប់ដៃយៀរឡើងទៅលើមា៉ត់ជុងគីមជាច្រើនដៃធ្វើឲអ្នកខាងក្រេាមបែកមាត់នឹងលិចស្នាមខៀវពេញផ្ទៃមុខ.

<< បានហើយ.ឈប់ទៅទៅ.អាយ៎~~~ផឹប.អូយ៎~~>>ដេាយទ្រាំមើលបន្តទៀតមិនបានជីមីនក៏ចូលទៅចាប់ក៎ដៃមាំរបស់ជុងហ្គុកនៅពេលដែរឃើញនាយប្រុងនឹងដាល់មុខជុងគីមបន្ត.តែជីមីនក៏ត្រូវជុងហ្គុកក្រវៀសមួយទំហឹងផ្ងារក្រេាយបុកក្បាលនឹងកាំជណ្តើរស្រក់ឈាមកាត់ថ្ងាស់ចុះមកក្រេាមតក់ៗធ្វើឲរាងតូចលិចនៅសម្លែងថ្ងូរដេាយការឈឺចាប់ពេញទីតែម្តង..

<< ជីមីន~~ផឹប.>>ជុងគីមភ្ញាក់ខ្លួនព្រើតរហ័សរុញជុងហ្គុកឲផ្ងារទៅក្រេាយចំណែកនាយក៏ស្ទុះទៅមើលរាងតូចទាំងប្រញាប់.

<< អ្ហឹក៎~~ហឹក.ខ្ញុំឈឺណាស់.>>ជីមីនឆ្លើយទៅវិញខ្សៀវៗវាឈឺណាស់ហើយឈាមក៏កាន់តែហូរមិនឈប់ទៀត.ជុងគីមចាប់ទាញរាងតូចមកឱបនឹងថើបសក់ទន់រលេាងរបស់រាងតូចបន្តិចលេងខ្វល់ពីអ្នកគ្រប់គ្នាដែរឈរមើលមកពួកគេទាំងពីរដេាយសេចក្តីភ្ញាក់ផ្អើល.

🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭Where stories live. Discover now