ភាគទី5

485 36 0
                                    

ភាគទី5 [ ឯងប្រហើនជាមួយយើងហេស៎!! ]

< < ប្រុសនឹងប្រុសអាចមានអីៗជាមួយគ្នាបានទេ.ផា.ក.ជី.មី.ន..!>>ជុងហ្គុកញញឹមចុងមាត់អេានមុខទៅជិតត្រចៀករាងតូចបង្ហើយសម្លែងមួយៗប៉ះនឹងទងត្រចៀករបស់រាងតូចធ្វើអេាយអ្នកដែរត្រូវគេបំពានរឹងខ្លួនអស់ទៅហើយ.

<< លេាក.ប្រុស.លេាកប្រុសចន ជុងហ្គុក.!!>>ជីមីនដេាយសារតែហៅនាយមិនលឺគេក៏ស្រឺកមួយទំហឹងល្មមអាចអេាយរាងក្រាសភ្ញាក់ខ្លួនព្រើតតែម្តង.វាគ្មានអ្វីសប្បាយជាងជុងហ្គុកភ្លឹកមិនកម្រើកខ្លួននេាះមុននឹងគឺជីមីនពិតជាភ័យស្លេកមុខអស់ទៅហើយព្រេាះគេមិនបានស្លៀកអ្វីនេាះទេតែក៏សំណាងដែរគេអាចរត់ចូលទៅក្នុងបន្ទប់ទឹកវិញទាន់ពេលនៅពេលដែរចេញមកវិញក៏ឃើញរាងក្រាសឈរស្ងៀមទើបខ្លួនដើរទៅជិតបក់ដៃទៅមកៗតែមើលទៅនាយមិនកម្រើកខ្លួនស្អីបន្តិចដេាយសារតែទ្រាំមិនបានក៏ស្រែកជំទាលហៅឈ្មេាះនាយតែម្តង...

<< ស្អី.បែកក្រដាស់ត្រចៀកយើងហើយវើយ.ចង្រៃយ៎.ឯងខ្លាចយើងមិនលឺហេស៎បានជាប្រឹងជំទាលដល់ថ្នាក់នេះ.!!>>ភ្ញាក់ពីការគិតរវើរវើយអំបាញ់ភ្លាមនាយក៏ជេយកៗតែម្តងបូករួមនឹងទឹកមុខឃេាឃៅដែរខ្លួនមានពីកំណើត.ជុងហ្គុកយកអណ្តាតទល់ថ្ពាល់សម្លក់មុខជីមីនដូចចង់សុីសាច់អ្នកម្ខាងទៀតទាំងរស់.
JK B.O.V

ហេតុអីក៏យើងស្រម៉ៃគិតពីរឿង ស្មោកគ្រោកទាំងកណ្តាលថ្ងៃបែបនេះ ទេវាមិនអាចទេយើងមិនមែនជាgayហើយក៏មិនបានពេញចិត្តអាក្មេងល្ងង់នៅចំពេាះមុខយើងនេះដែរ វាមិនសមទទួលក្តីស្រលាញ់ពីយើងទេ.ចនជុងហ្គុកឯងត្រូវតែចាំថាឯងស្អប់វាស្អប់វាខ្លាំងបំផុត.

<< អេ៎.គឺមកពីខ្ញុំឃើញលេាកប្រុសភ្លឹកទើបខ្ញុំស្រែកតែម្តងទៅ.សូ_សូមទេាស.>>ជីមីនអេានមុខចុះដៃតូចៗខ្ញាំអាវខ្លួនជាប់ខាំមាត់ខាងក្រេាមព្រេាះតែខ្លាចទឹកមុខរបស់អ្នកម្ខាងទៀត.

<< យា៉ងម៉េច ឯងចង់យា៉ងម៉េចជាមួយនឹងយើង.ឯងប្រហើនខ្លាំងណាស់ដែរហា៑នតរមាត់ជាមួយនឹងយើងបែបនេះ.!>>នាយស្ទុះវឹងចាប់ក្របួចសក់រាងតូចទៅក្រេាយមួយទំហឹង.ព្រាបដូចជាសត្វធាតុដែរត្រូវម្ចាស់ខ្លួនធ្វើទារុណកម្ម

🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭Where stories live. Discover now