ភាគទី 25 { !ឆ្អែតឆ្អន់ហើយមែនទេ! }និពន្ធដេាយ : នីតា
𝐟𝐛 𝐟.𝐤.☆{ រា៉ហ្វាត } 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤_𝐬𝐭𝐚𝐧 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥<< ហីយា៉ លេាកសរសើរនាងពេកហើយទេដឹង !!>>ជីមីនអង្គុយលើភ្លៅជុងគីមដេាយមិននិយាយអ្វីតែខ្លួនក៏ចាប់ផ្តើមភ័យនៅពេលដែរឃើញក្រសែរភ្នែកលេាកលីកំពង់តែសម្លឹងខ្លួនគេមិនឈប់..
<< ចាស់ហើយកុំចង់បានរបស់ដែរគេមានម្ចាស់រួចប្រយ័ត្នតែស្លាប់ទៅចូលនរកណា៎លេាកលី..!!>>សម្តីនាយនិយាយចេញមចាក់ដេាតពេកហើយរាងចំណាស់ក្តាប់ដៃឡើងបេា៉ងសរសៃខឹងក្រាវក្រេាធនឹងជុងគីម...
<< មិនហា៑ននេាះទេ.!!>>ស្នាមញញឹមលាក់អារម្មណ៍ដែរកំពង់តែឆេះក្តៅចិត្តនឹងពាក្យដែរជុងគីមនិយាយអម្បាញ់មិញ...
<< ខ្ញុំសុំទៅបន្ទប់ទឹកបន្តិចបានទេ.!>>ក្រេាយពីស្ងាត់អស់ជាយូររាងតូចក៏និយាយឡើងនឹងងាកទៅរករាងក្រាសដេាយការរងចាំចម្លើយ.
<< បើអូនចង់ទៅ..ចាំបងឲជេកជូនអូនទៅរកបន្ទប់ទឹកព្រេាះអូនទើបតែស្គាល់ទីនេះមិនទាន់ទាំងបាន1មេា៉ងផង ខ្លាចថាវង្វែង.ម្យា៉ងទៀតខ្លាចឆ្កែនៅក្បែរនេះវាចាប់អូនយកទៅ បងបារម្ភ.!!>>ជុងគីមដៀងភ្នែកមើលទៅលេាកលីនឹងនិយាយប្រាប់ទៅរាងតូចទាំងបញ្ឆិតបញ្ឆៀងគឺចង់សម្តៅទៅលើរាងចំណាស់ដែរអង្គុយស្ងៀមទប់កំហឹងមិនចង់មានរឿងជាមួយនឹងនាយ...
<< បា_ចា៎ ស្រេចតែបងទេ..!!>>រាងតូចចុះពីលើភ្លៅនាយបន្ទាប់មកក៏និយាយ.
____________
ងាកមកមើលជុងហ្គុកវិញពេលនេះនាយកំពង់តែបង្កើតសង្គ្រាមស្នែហ៍នៅក្នុងបន្ទប់ទឹកជាមួយនឹងនាងក្រមុំរូបស្រស់យា៉ងក្តៅគគុក[ ល្មេាភ ]
<< អឹស៎ ជុង ខ្លាំងៗមក >>នាងថ្ងូរទាំងស្រុកស្រួលស្រែកឲនាយកម្លេាះមាឌធំបន្ថែមល្បឿន.
<< ហេតុអីក៏ឆាប់រលុងបែបនេះ ហឺយ៎ ចេញទៅ..!!>>ចិញ្ចើមក្រាសជ្រួញចូលគ្នាម៉ូម៉ៅពេញទីតែម្តង.នាយដកកូនប្រុសចេញពីស្រទាប់ផ្ការនាងក្រមុំនឹងបេាះសម្តីទៅនាងទាំងធុញថប់
<< តែ..ឆាប់ចេញទៅបើនាងមិនចង់ស្លាប់ឆាប់ៗៗ !!>>មិនទាន់ទាំងបានតរវា៉ផងក៏ត្រូវជុងហ្គុកគប់លុយចំកណ្តាលមុខស្រែកកំហ៑កដេញនាងឲចេញ.
YOU ARE READING
🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭
Action>ជុងហ្គុកញញឹមបន្តិចបន្ទាប់មកក៏រុញរាងតូចអេាយដួលទៅលើដីដែមានស្មៅខៀវខ្ចីគ្របដណ្តប់ >មិនហា៑នតរមាត់សុខចិត្តពេាលពាក្យសូមទេាសព្រេាះគេដឹងថាមកពីគេទើបជុងហ្គុកងើបបែបនេះ.