ភាគទី 29 { ជីមីនគេងយូរហើយមែនទេ..!! }
និពន្ធដេាយ : នីតា
𝐟𝐛 𝐟.𝐤.☆{ រា៉ហ្វាត } 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤_𝐬𝐭𝐚𝐧 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐥ជុងហ្គុកអង្គុយសម្លឹងមើលទៅឯកសារទាំងធុញថប់ក្នុងចិត្តចេះតែនឹកឃើញរាងតូចនេះហើយជាមូលហេតុដែរធ្វើឲនាយកម្លេាះគ្មានអារម្មណ៍ធ្វើការនិយាយពីថាក្រដាសឯកសារឡើងរាយបា៉យពេញផ្ទៃឥដ្ធក៏ព្រេាះតែនាយធ្វើវាដេាយអារម្មណ៍ម៉ូម៉ៅនឹងឯង..
<< មានអ្វីដែរអាចឲយើងដឹងពីឯងឲកាន់តែច្បាស់ ផាកជីមីន..!!>>សម្លែងរៀបស្មើរផ្គួបផ្សំនឹងទឹកមុខសាតានដែរពេលនេះនាយកុំពងើតែបង្វិលកៅអីចុះឡើងៗពេាលពាក្យដេាយមិនពន្យល់ន័យដើម្បីឲកាន់តែយល់ជាងនឹង.
<< ហេតុអីក៏ចេះតែនឹកឃើញតែមុខឯងបែបនេះ យើងឆ្គួតមិនខានទេ អាគុកអើយ៎~~ហឺយ៎~~ !ធុញខ្លាំងណាស់ឯកសារម៉ែវាស្អីទេច្រើនជាងធៀបការទៀត😤 !>>ជុងហ្គុកចាប់កាន់ប៑ិចយកមកចុះហត្ថលេខានៅលើឯកសារមួយគំនរ ខានធ្វើការតែមួយអាទិត្យត្រឡប់មកក្រុមហ៑ុនវិញអង្គុយពិនិត្យឯកសារឡើងចង់លានគ្រាប់ភ្នែកចេញមកក្រៅទៅហើយ
<< ផាំង ! អាក្មែងចង្រៃ ហេតុអីយើងគិតតែពីឯងបែបនេះពុទ្ធធ៌អើយ៎ ប្រា៉វវវវវវវវវ~~~ !!>>មិនថាឯកសារកំព្យូទ័រទូរស័ព្ទនឹងរបស់របរជាច្រើនត្រូវជុងហ្គុកក្រវៀសចេញធ្លាក់របា៉ត់របា៉យពេញទាំងផ្ទៃឥដ្ធក្រេាយពីបញ្ចេញកុំហឹងរួចនាយក៏ដើរទៅរកសាឡុកដំរេតខ្លួនគេងដាក់ដៃគងលើថ្ងាស់ទាំងមុខក្រម៉ូវ..
<< ឬមួយក៏យើងស្រលាញ់ឯងពិតមែន មិនអាចទេមិនអាចជាដាច់ខាត់ ចាំបាច់អីត្រូវខ្វល់ខ្វាយពីវាច្រើនម្ល៉េះអាគុកអើយ៎ វាសម្លឹងមើលឃើញតែទ្រព្យសម្បត្តិរបស់ឯងទេចាំឲច្បាស់ វាគឺជាក្មែរដែរសម្លឹងមើលឃើញតែផលប្រយោជន៍ បើឯងគ្មានលុយវាក៏មិនមកថេាកប្រឡាក់ខ្លួនជាមួយនឹងឯងដែរ ត្រូវចាំថាវាជាក្មែងប្រើទឹកភ្នែកដើម្បីបេាកប្រាស់ចិត្តឯងមួយពេលតែប៉ុណ្ណេាះ !!>>នាយជ្រេាងសក់ឡើងទៅលើប្រើក្រសែរភ្នែកខ្មៅងិលសម្លឹងមើលទៅរបស់របសរដែររាយបា៉យពេញនឹង.ប៉ុន្តែពាក្យសម្តីដែរនិយាយចេញមកបែរជាទៅចេាទប្រកាន់រាងតូចថាសម្លឹងឃើញតែទ្រព្យសម្បត្តិរបស់នាយទៅវិញ..
YOU ARE READING
🐾ហេតុអ្វីមិនស្រលាញ់ខ្ញុំ?🎭
Action>ជុងហ្គុកញញឹមបន្តិចបន្ទាប់មកក៏រុញរាងតូចអេាយដួលទៅលើដីដែមានស្មៅខៀវខ្ចីគ្របដណ្តប់ >មិនហា៑នតរមាត់សុខចិត្តពេាលពាក្យសូមទេាសព្រេាះគេដឹងថាមកពីគេទើបជុងហ្គុកងើបបែបនេះ.