Rose Sindirella
Kendisi Sindirella soyundan gelen en küçük Sindirelladır. Güzel,zeki,çalışkan,bilgili,çok kitap okuyan,sakin,sabırlı,ciddi,kibar,cesaretli,cesur,dövüşmeyi bilen,görgü kurallarına uyan,becerikli,güvenilir ve daha bir çok özelligi vardır. Dıştan soğuk bir insandır. Herkese güvenmez bu yüzden sadece güvendiği insanlar ile arkadaş olur. Sakar ve ayakkabı düşkünü değildir. Balkabağı sihri dışında farklı sihirleri vardır ve bu sihirlerini Rose dışında kimse bilmiyordur. Ana sihri balkabağıdır. İyi bir insandır.
Hawk Snow White
Kendisi Snow White soyundan gelen en küçük Pamuk Prensesdir. Yakışıklı,cesur,sakin,güçlü,cesaretli,macera seven bir insandır. Bütün prensesler ona aşıktır ve okulda çok popülerdir. Yardıma ihtiyacı olan prensesleri kurtarır. Ana sihri buz ve kardır. İyi bir insandır.
Astoria Rapunzel
Kendisi akıllı,kibar,bilgili,sakin,sabırlı,cesaretli bir insandır. Saçlarına ve notlarına çok önem verir. Ana sihri kule sihridir. İyi bir insandır.
Shawn Beast
Kendisi biraz utangaç,cesur,sakin,saygılı bir insandır. Ana sihri maske sihridir. İyi bir insandır.
Ling Ling Ironfan
Kendisi dövüşmeyi bilen,güzel,saygılı,sakın,sabırlı bir insandır. Ana sihri yelpaze sihridir. İyi bir insandır.
Travis Beast
Kendisi çok güçlü,şanssız,sakin,biraz sakar bir insandır. Ana sihri öfke sihridir. İyi bir insandır.
Joy Kurbağa
Kendisi kurbağaya dönüşebilen,sakin ve böcek yemeyi seven bir insandır. Ana sihri kurbağa sihridir. İyi bir insandır.
Ambrosia SleepingBeauth
Kendisi bencil,kıskanç bir insandır. Hawk'a aşıktır. Ana sihri (yanlış olabilir pek bilmiyorum sihrini) uyku sihridir. Kötü bir karakterdir.
Adonis SleepingBeauth
Kendisi bencil, kendini beğenmiş bir insandır. Ana sihri (yanlış olabilir pek bilmiyorum sihrini) uyku sihridir.
Karakterlerimiz bunlar, bunun dışında tanıdığınız Vicky,Kira da olacak ve süper kötülerden bazıları. Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy❃❁
AdventureBu "Regal Academy" hikayesi filminden uzaklaştırılmış , kendi kafamda kurduğum senaryolar ile baştan başlatacağım.Rose'de değişiklikler olacak. Umarım beğenirsiniz.♡