8. Bölüm

139 2 0
                                    

Herkes çıkmıştı...

&&&&&&&&&&&&&&&&

Rose'de Shawn'ın eşyalarını toplayım çantasına yerleştirdi. Sonra kendi çantasını sağ koluna , Shawn'ın çantasını ise sol koluna takmış sınıftan çıkıyordu. Rose Fifi ile buluşmak için kara ormanın önüne gelmişti.

Rose: Fifi sarı saçlı çocuk nereye gitmiş?( Arkadaşlar Rose özel kolyesi sayesinde hayvanlar ve bitkilerle konuşabiliyor bu yüzden kara ormana ara sıra gidiyor vakit geçiriyor hayvanlarla bitkilerle konuşuyor, ormanda onu seviyor)

Fifi: Rose sarı ormana gitti (sarı orman ağaçların yaprakları sarı olduğu için öyle ve Rose bu ormanda bir çok kez gitmiş)

Rose: Kimse o ormana gitmez diye biliyordum ama gidenlerde varmış demmekki. Tamam Fifi sen saraya git. Dedi ve Fifi sarayın yolunu tuttu. Rose ise Sarı Ormanın yolunu tuttu. Rose Sarı Ormanın önüne varmıştı. Rose bu ormanıda çok seviyordu. Bu orman ne kadar güzel olsada büyük bir orman olduğu için insanlar içinde kaybolduklarını düşündükleri için korkar. Rose korkmadan içeri girer ve ağaçlara neden burda olduğunu anlatır. Ağaçlarda Rose'ye Shawn'ın gittiği yolu gösterir. Rose teşekkür eder ve ağaçların yolunu izler ve Shawn'ı görür. Shawn bir nehrin yanındaki kayaya oturmuş nehri izliyordu. Rose kalbinin hala kırım olduğunu görebiliyordu. Yavaşça gitti ve Shawn'ın yanına oturdu. Shawn bunu farketip hemen yanına baktı. Rose'nin olduğunu görünce şaşırdı. Rose'de ona döndü.

Rose: Merak etme buraya kötü bir niyetle gelmedim.

Shawn: Neden geldin o zaman beni kendi kaderimle başbaşa bıraksaydın.

Rose: Bak Shawn... kalbinin ne kadar kırık olduğunu görebiliyorum. Mor saçlı kızın söyledi o laflar çok ağırdı...

Shawn sessiz kalmıştı. Sınıfta onlara soğuk davranan kız aslında onun içini okumuştu resmen.

SHAWN'DAN

Rose yanıma gelince şaşırmıştım. Bize okulda soğuk davranan kız resmen içimi okuyordu.

Ben: Bak eğer buraya dalga geçmek için geldiy-

Rose: Hayır hayır. Sen beni yanlış anladın. Bak sarı saçlı çocuk kalbinin kırıldığın farkındayım. Buraya senle konuşmak için geldim. Hatta önce tanışalım. Adın ne?

Shawn: Shawn...

Rose: Peki. Bak o mor saçlı kızın dedikleri için üzülme.

Shawn: Rose nasıl üzülmeyeyim. Ben... Ben çünkü ona aşığım! Rose şaşırır ama kısa sürer.

Rose: Tamam anladım, senin kalbin bu yüzden çok kırıldı. Ama üzülmeye değmez. Onun notları onun için çok önemli. Bu yüzden F- almak istemezdi. Mesela sen, mor saçlı kıza değer veriyorsun o senin için çok önemli eğer onun başına birşey gelse üzülmez misin?

Shawn: Tabiki üzülürüm ama aynı şey değil.

Rose: Hayır Shawn aynı şey. Sen ona değer veriyorsun hatta ona birşey olsa çıldırırsın oda notlarına değer veriyor onlara bişey olsun istemiyor. Kim olsa değer verdiği şeye birşey olsun ister?

Shawn: Rose... galiba haklısın.

Rose: Hem o da sana o lafları söylemek istemedi. Bi anda ağzından çıkıverdi.

Shawn: Rose gerçekten sen çok iyi birisin dıştan soğuk olsanda içten sıcağının. Biliyor musun? Artık sende benim için Astoria kadar değerlisin.

Rose gülümser.

Rose: Sende benim için öylesin. Artık kankayız galiba?

Shawn: Hayır kanka değiliz... Artık kardeş gibiyiz! Bu arada ben canım gibi kelimeler kullanırım yakınlarıma karşı. Eee artık sende beni kardeşim gibisin sana karşı böyle kelimeler kullansam bir şey olmaz değil mi?

Rose: Olmaz olmaz. Artık sende benim kardeşim gibisin.

Shawn: Ee o zaman bir soru sorcam.

Rose: Sor bakalım.

Shawn: Sen buraya nasıl geldin ve beni nasıl buldun. Yani herkes burdan korkar burası büyük içinde kayboluruz diye.

Rose: 1.si senin peşinden  minik küçücük minnağacık bir takip etmesi için Fifi'yi göndermiş olabilirim 2.si yerdeki ayak izlerini takip ettim (yalan söylüyor)  3.sü benim küçükluğüm bu ormanda geçti o yüzden burayı biliyorum.

Shawn: Peki öyle olsun kardeşim. Rose gülümser ve kayadan iner kayanın yanına yasladığı çantaları alır ve birini Shawn'a uzatır.

Rose: Al bakalım o kadar topladım buraya kadar taşıdım gerisinide sen taşı. Shawn güle sonra Rose'de güler ve çıkışın yolunu tutarlar. Shawn Rose'ye çıkmadan önce birşey daha söyler.

Shawn: Rose... ya düşersem ya birdaha kalkamazsam...

Rose'de Shawn'a döner ve dururlar.(Hâlâ ormandalar)

Rose: Eğer düşersen kaldırırım seni beraber yürürüz dedi ve gülümsedi. Shawn'da ona gülümsedi.

Bu sefer bütün bölümlerden uzun yaptım umarım beğenirsiniz.♡

629 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin