Vicky: Sadece tanışmak istiyoruz arkadaş olabiliriz...
&&&&&&&&&&&&&&&&
Rose: Üzgünüm ama kötülerle arkadaş olmuyorum canım(sınıfta hawklar ve vickyler dışında kimse yok)
Kira: Yapma Rose biz en güçlü takımız sende bize katıl
Rose: Söyleyeceklerinizi söylediyseniz gidebilirsiniz artık.
Vicky: Bir gün yanlış yaptığını anlayacaksın rose ama çok geç olacak
Rose: Ne demezsin
Kira: Gidelim Vicky
Hawk sessizce kıza bakın nasılda ağzının payını verdi.
Travis sessizce: Ooo Hawk bakıyorumda aşık olmuşsun.
Hawk kızarır ve Travisss
Joy: Ne Travis haklı söylüyor bildiģin aşık olmuşsun sen.
Zil çalar ve Rapunzel içeri girer Vicky ve Astoria'nın takımını yanlarına çağırır ve
Rapuzel: Size bir görev vereceğim. Biliyorsunuzki Rose Regal akademiye yeni geldi bu sebeple onun hayatını bulmanızı ve bir metin olarak kâğıda yazmanızı istiyorum. Bunu yapan guruba A+ verilecek. Yapmayanlarada F- verilecek.
Astoria: Ama biz nasıl öğrenebilirizki bize hiçbirşey anlatmıyor daha arkadaş bile olamadık.
Shawn: Astoria doğru söylüyor. Biz daha arkadaş bile değiliz.
Vicky: Biz kabul ediyoruz Şef Rapunzel ama Astoria'lar kabul eder mi bilmem.
Kira: Evet Şef Rapunzel biz kabul ediyoruz ve A+ alacağımızdan eminim. Artık Astoria'larda F- alır.
Astoria çok sinirlenmişti çünkü notlar onun için çok önemliydi anlık bir sinirle bizde kabul ediyoruz dedi.
Rapunzel: Harika yarına kadar vaktiniz var.
Astoria ve takımı: NE YARIN MI?
Rapunzel: Evet Astoria bir sorun mu var canım?
Astoria: Y-yok.
Sonra hepsi yerine oturdu.
ROSE'DEN
Mavi saçlı çocuk ve takımı bana bakıp duruyordu. Neden olduğunu bilmiyordum. Ama bakışları beni sinirlendirdi ve rahatsız etmişti. Teneffüs zilinin çalmasıyla bana bakışları kesildi. Öğle teneffüsüydü. Kantine gidecektim ki bir ses duydum ve arkamı döndüm.
Rapunzel: Rose! Bi gelir misin?
Şef Rapunzel'in yanına gittim ve "Evet Şef Rapunzel bir şey mi oldu?" dedim.
Rapunzel: Bu kitapları büyükannenin odasına götürür müsün?
Ben: Tabiki Şef Rapunzel dedim ve kitapları elime aldın. Bir sürü kalın kitap vardı. Sınıftan çıktım , büyükannemin odasına doğru gitmeye başladım.
Hawk'lar Rose'nin nereye gittiğini öğrenmek için Rose'nin peşinden gitti. Rose büyükannesinin kapısını tıklattı.
Sindirella: Gir.
Rose içeri girdi ve "Büyükanne bunlar Şef Rapunzel'in sana gönderdiği kitaplar" dedi.
Sindirella: Eliyle kitaplıģı göstererek "Şurdaki kitaplığa yerleştirebilir misin canım?
Rose: Peki büyükanne dedi ve kitaplığa kitapları yerleştirmeye başladı. Astoria'lar kapı aralığından hala Rose'yi izliyordu. Rose kitapları yerleştirirken yere bir kitap düştü ve eline aldı...
Umarım beğenmişsinizdir. Yarın bölüm atamayacağım. Önceki hafta sınıfımız karantinaya girmesi sonucu sınavlarımızdan bir kaçı bu haftaya ertelendi. Bu yüzden dün bölüm atamadım.
383 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy❃❁
AdventureBu "Regal Academy" hikayesi filminden uzaklaştırılmış , kendi kafamda kurduğum senaryolar ile baştan başlatacağım.Rose'de değişiklikler olacak. Umarım beğenirsiniz.♡