5. Bölüm

146 4 0
                                    

???: Rose biraz konuşabilir miyiz?

&&&&&&&&&&&&&&&&

Rose: Ne istiyorsun Vicky?

Vicky: Sadece konuşmak. Bana hayatını anlat.

Rose: Neden anlatayım anlatmam için bir sebep yok.

Hawk sayıklayarak: Çok havalı...

Travis sessizce: Hawk sen aşık olmuşsun Rose'ye anla artık.

Hawk: Saçmalama Travis

Kira: Lütfenn Rose çok merak ediyorumm.

Rose Çok çaba harcıyorsunuz ama hepsi boşa dedi ve sırasına oturdu. Teneffüs çaldı Rose sınıftan çıkıp kantine doğru yöneldi. Sınıftaki herkes dışarı çıkmıştı.

Astoria: Artık başlayalım mı?

Ling Ling: Emin misiniz?

Hawk: Evet Ling Ling eminiz bizde bunu yapmak istemiyoruz ama kız hiç birşey söylemiyor.

Trabis: Neyse hadi başlıyalım o zaman. Hawk Rese'nin çantasının yanına gider ve günlüğü alır yanlarına gelir.

Hawk: Aldım!

Astoria: İyi iş çıkardın neyse hadi açalım. Astoria Hawk'ın elinden günlüğü alır ve açmaya çalışır ama kilitlidir.

Astoria: Açamıyorum galiba kilitli napıcaz?

Hawk: Sihirlerimizi kullanıcaz.

Astoria: O zmn ben başlayayım. Astoria sarmaşık sihrini kullanır ve sarmaşıklar kitabı açmaya çalışır ama açamaz.

Astoria: Off off açamıyorum işte olmuyor.

Joy: Belki kilidi kırarsak günlüğü açabiliriz.

Travis: Joy haklı kilidi bir şekilde kırmamız lazım.

Shawn: Ama nasıl kırıcaz

Ling Ling: Zaten günlük açılmıyor bence yerine koyalım.

Astoria: Hayır Ling Ling! Notlarının kötü olmasını istemezsin değil mi?

Ling Ling: Ama Asto-

Travis: Aması falan yok Ling Ling

Hawk: Ben-

Astoria: Neyse bakın kilidi şöyle kırıcaz Hawk kilidi dondurcak ve sonra Travis öfke sihri ile günlüģü havaya fırlatacak günlük yere düştügünde kilit kırılacak.

Hawk: Hadi başlayalım. Hawk sihri ile kilidi dondurur.

Hawk: Dondurdum sıra Travis de.

Travis sihri ile günlüğü havaya fırlatır fırlattıģı anda içeri biri girer.

???: NAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ SİZ!!!

Bugünlerde çok yoğunum, çok fazla bölüm atamıyorum maalesef. En kısa sürede atamadığım günlerin bölümlerinide atmaya çalışacağım. Umarım beğenirsiniz.♡

272 KELİME   

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin