11. Bölüm

142 4 1
                                    

Herkes gözlerini kapıya yöneltti...

&&&&&&&&&&&&&&&&

Gelen kişi Rose'ydi. Elinde ipince bir dosya vardı.

Rose: Durun! Rose Astoria'ların yanına geldi ve elindeki dosyayı nazikçe Rapunzel'e uzattı. Astoria'lar şaşkınlıkla Rose'ye bakıyorlardı.

Rose: Bu Shawn'ların benim hayatım hakkında hazırladıkları ödev. Astoria ve takımı çok şaşırmıştı. Shawn hariçti. Çünkü Shawn Rose'yi tanıyordu. Astoria bir yandan da kıskanıyordu. Resmen yerin dibine girecekti. Aklında Rose nasıl onun adını biliyor sorusu çınlıyordu.

Rapunzel: Tamam ama bunu neden bana sen veriyorsun. Astoria'ların vermesi gerekmiyor mu?

Astoria: Büyükan-

Rose: Eee şimdi şöyle oldu. Shawn ve takımı benim hayatımı öğrenmek için şatoma gelmişti. Giderkende ödevi şatoda unuttular.

Rapunzel: Peki Rose. Tebrik ederim Astoria. Sizide tebrik ederim.

Astoria ve takımı hala şaşkındı.

Astoria ve takımı: Teşekkürler P. Rapunzel.

Rapunzel: Yerinize geçebilirsiniz çocuklar.

Rose,Astoria ve takımı yerine oturdu. Astoria'nın aklında Rose ile ilgili bir sürü soru vardı.

ASTORIA'DAN

Aklımda Rose ile ilgili bir sürü soru var. Acaba Rose ile Shawn'ın arasında bir ilişki mı var yoksa Rose ile Shawn sevgili mi. Ders boyu bu sorular arasında kalmıştım. Dersi de dinleyememiştim. Bu soruları düşünürken zil çaldı. Shawn Rose'ye birşey anlatarcasına bakıyordu. Rose bunu anlamıştı galiba çünkü kafasını tamam dercesine sallamıştı. Shawn Rose'ye doğru yönelmişti.

ROSE'DEN

Shawn bana lütfen konuşalım şeklinde bakıyordu. Biraz sonra kafamı tamam dercesine salladım. Shawn yanıma geldi.

Shawn: Rose bahçede biraz konuşabilir miyiz?

Ben: Olur Shawn. Galiba adı Astoria olan mor saçlı kız bize kıskançlıkla bakıyordu. Astoria'nın takımı şaşkındı. Astoria'nın  çok sinirlendiğini anlamıştım. Galiba ikiside birbirine aşıktı. Shawn ile sınıftan çıktık bahçedeki bir köşeye geldik. Astoria adlı kız bizi takip ediyordu. Onu fark etmiştim. Ama Shawn daha fark etmemişti.

Shawn: Rose bak biliyorum bana kızabilirsin ama gerçekten çok yalnızdım. Takım ve Astoria benle konuşmuyor zaten. Birde Astoria'dan nasıl özür dileyebilirim hakkında senle konuşmak istiyorum.

Rose: Sorun değil Shawn. Zaten digerleride senle konuştuğumuzu öğrendi. Artık rahatlıkla konuşabiliriz ama benim sana söylemem gereken birşey var.

Shawn: Ne söyleyeceksin?

Rose: Bak Shawn Astoria bizi şuan arkandaki duvarın oradan bizi izliyor. Ama sakın arkanı dönme. Bence özür dileme. Sen hep insanlardan özür dilemek zorunda değilsin. Mesela önce o özür dilesin sonrada sen dile. Hatta onu kıskandıralım. Şuan bile bizi kıskanıyor biliyor musun?

Shawn: Galiba haklısın ama onu nasıl kıskandırıcaz. Eminimki o bana karşı hiçbirşey hissetmiyor...

Rose: Saçmalama Shawn. O da sana karşı boş değil bundan eminim. Şöyle kıskandırıcaz. Dedi ve Shawn'ın yanağından öptü.

ASTORIA'DAN

Rose ile Shawn bahçenin bir köşesine gelmişti. Duvarın arkasından onları izliyordum. Birşeyler konuşuyorlardı. Sonra Rose Shawn'ın yanağından öptü...

Umarım beğenirsiniz elimden bu kadar geldi.

406 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin