Rose kitapları yerleştirirken yere bir kitap düştü ve eline aldı...
&&&&&&&&&&&&&&&&
Kitap Rose'nin günlüğüydü. 6 yaşından beri o günlüğü yazıyordu. Ama Rose bebekliğinden hatırladıklarınıda yazmıştı. Hawk'lar kapının aralığından hala Rose'yi izliyordu.
Rose: Büyükanne benim günlüğümün burda ne işi var?
Sindirella: Senin günlüğün burdamıydı?
Rose: Evet buradaymış. 1 aydır günlüğümü arıyordum.
Sindirella: Belki sen koymuşsundur.
Rose: Şimdi hatırladım. 1 ay önce buraya gelmiştim. Senin odandan kitap almak için o sıra burda unutmuşum.
Sindirella: Anladım Rose. Yanına al bir daha kaybetme.
Rose: Merak etme büyükanne kaybetmem.
Rose kapıya doğru yönlendi. Hawk'lar hemen kapının önünden çekildi ve saklandı. Rose sınıfa gitti.
Hawk: Bence o günlüğü alalım ve hayatını öğrenelim.
Ling Ling: Olmaz! Saçmalama Hawk. Asla birinin eşyasını izinsiz alamayız.
Hawk: Başka seçeneğimiz yok. Fikriniz varsa söyleyin.
Astoria: Hawk haklı. Başka bir seçeneğimiz yok. Daha kızla arkadaş bile deģiliz.
Travis: Bence biraz düşünmeliyiz sonuçta birinin günlüğünü çalcaz.
Astoria: Ödünç almak ne zamandan ber çalmak oldu ki.
Ling Ling: Sana inanmıyorum Astoria. Sende mi onlardan tarafsın.
Astoria: Evet Ling Ling bende. Yapcak başka bir şey varsa söyle yapalım.
Ling Ling: Bu yaptığımızı Rose öğrenirse napıcaz? Eminim bizden nefret eder.
Shawn: Yapcak bir şey yok. Artık günlüğünü almamız ve sadece okuyarak bir metin çıkarmak.
Ling Ling: Ama-
Astoria: Aması falan yok Ling Ling mecburuz büyükannemin dersinden F- alamam.
Ling Ling: Peki ama bunun sonu hiç iyi bitmiycek benden söylemesi.
Astoria: Hadi sınıfa gidelim diğer teneffüste Rose'nin günlüğünü alırız.
Teneffüs çalar ve Hawklar sınıfa gider yerlerine otururlar.
???: Rose biraz konuşabilir miyiz?
Haftasonu daha çok bölüm atacağım. Okuduğunuz için teşekkürler.♡
253 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy❃❁
AdventureBu "Regal Academy" hikayesi filminden uzaklaştırılmış , kendi kafamda kurduğum senaryolar ile baştan başlatacağım.Rose'de değişiklikler olacak. Umarım beğenirsiniz.♡