9. Bölüm

162 4 13
                                    

Shawn'da ona gülümsedi.

&&&&&&&&&&&&&&&&

Rose: Ama bunu kimse bilmeyecek anladım mı? Ve okulda görüşmüyeceğiz, okul dışında görüşürüz.

Shawn: Peki , sen nasıl istersen Rose. Yürümeye devam ettiler. Rose Shawn'a telefon numarasını vermişti. İkiside ormandan çıkınca şatolarına gittiler. Rose'nin babaannesinin işi yoğun olduğu için sarayda kimse yoktu. Annesi ve babası iş için yurtdışına gitmişti. Babaannesi Rose'ye çok güvendiği için sarayı ona emanet etti. Sarayda ana salona tadilat yapılacaktı. Babaannesi sarayda olmadığı için tadilatı Rose yönetiyordu. Başlarında bekliyordu. İşçiler mola vermişti , Rose onların yorulduklarinı anlayıp mutfağa gitti. Rose dün işçiler için kendi elleri ile yaptığı börek , sarma ve kurabiyeleri bir tepsiye koyarak ana salona getirdi.

Rose: Bunlar size dedi ve gülümsedi.

1. İşçi: Hiç gerek yoktu Rose Hanım.

4. İşçi: Evet Rose Hanım gerek yoktu.

Rose: Olur mu hiç öyle tabii ki gerek var çok çalıştınız ve yoruldunuz. Şimdide moladasınız. Birşeyler atıştırırsınız.

5. İşçi: Teşekkürler Rose Hanım çok iyisiniz dedi ve bütün işçiler Rose'ye teşekkür etti. İşçiler atışdırdıktan sonra işlerinin başına geçtiler. Saat gece 00.07 olmuştu. Rose'nin ve işçilerin çok uykusu gelmişti. Rose'de bunun farkındaydı.

Rose: Evet . Bugünlük bu kadar yeterli. Son bir duvar kaldı zaten gidebilirsiniz.

8. İşçi: Ama Rose Han-

Rose: Aması falan yok. Yarın saat kaçla kaç arası boşsunuz?

2. İşçi: Rose Hanım yarın sabah 8 ile öğlen 4 arası boşuz.

Rose: Tam benim okul saatime geliyor galiba okula gitmiycem. O zaman siz yarın 8 de burda olun. İşçiler tamam dedi ve gittiler. Rose çok yoruldu. Hemen sarayın uzun merdivenlerinden yukarı çıkmaya başladı. Rose odasının kapısını açtı ve kapattı hemen pijamasını giydi.

Rose'nin Pijaması

Rose kendini yatağına bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rose kendini yatağına bıraktı. Yorganı üstüne örttü ve uyudu.

SABAH

Rose saat 7'ye kurulan alarmın sesiyle kalktı. Üstünü giydi.

Rose'nin Üstü

Rose odasından çıkar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rose odasından çıkar. İşçiler için birşeyler hazırlayacaktır. Aşağı indi mutfağa doğru ilerledi.

ROSE'DEN

İşçiler 1 saat sonra gelecekti onlara birşeyler hazırlamak için mutfağa gittim. Çikolatalı kurabiye ve çilekli kapkekler yapmaya karar verdim. Buzdolabını açtığımda sütün olmadığını fark ettim. Markete gitmeye karar verdim.

Maria: Rose Hanım nereye gidiyorsunuz?

Ben: Ah Maria. Sana kaç kere diycem bana Rose demeni. Ve markete gidicem süt bitmiş.

Maria: Ama Rose Han- Rose hizmetliler var onlardan birini gönderebiliriz.

Ben: Kaç kere diycem Maria. Hizmetliler sarayda ben varken evlerine gönder diye. Şimdi bütün hizmetlileri evlerine gönder. Dinlensinler. Sadece korumalar kalsın. Onlarda sarayın etrafında beklesin.

Maria: Peki Rose.

Maria'nın yanından ayrıldım. Saraydan dışarı çıkmadan önce bir kaç koruma almalıydım. İnsanların başımda durmasını istemiyordum.

Ben: Dustin, Max, Jack!

En güvendiğim korumalardı onlar. Bu yüzden onları çağırdım.

Dustin: Evet efendim. Birşey mi oldu?

Ben: Hayır birşey olmadı. Markete gidicem ve sizde benimle geleceksiniz. Ama araba ile gitmeyeceğiz. Yürüyerek gideceğiz.

Jack: Peki efendim. Siz nasıl isterseniz.

Saraydan çıkmıştık. Yolda markete doğru yürüyorduk. Arkamdan bir ses duydum.

???: ROSE!!!

Bu bölüm bu kadardı. Umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince uzun ve daha fazla bölüm atmaya çalışacağım.

458 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin