10. Bölüm

158 2 0
                                    

???: ROSE!!!

&&&&&&&&&&&&&&&&

Rose arkasını döndü ve ona bağıran Shawn'ı gördü. Shawn Rose'ye doğru gelmeye başladı. Korumalar hemen Rose'nin etrafını daire şeklinde kapattılar. Rose resmen gözükmüyordu.

Rose: Sakin olun. Okuldan bir arkadaşım. Dedi korumalar Rose'nin etrafından çekildi.

Shawn: Hayırdır Rose. Nereye gidiyorsun?

Rose: Markete gidiyordum. Sen nereye gidiyorsun?

Shawn: Hasta bir arkadaşımın okulda işlediğimiz konuları anlatıcam. Sonrada okula gideceğim.

Rose: Hmm. Anladım neyse sonra görüşürüz.

Shawn: Görüşürüüzz.

Rose markete varmıştı. İçeri girdi. Alacaklarını aldı ve marketten çıktı. Saraya doğru yol aldı. Sonunda saraya ulaştı. Saat 07.27 olmuştu. Saraya gittiğinde büyük mutfağa girdi ve çikolatalı kurabiye ile çilekli kapkekleri yapmaya başladı. Rose atıştırmalıkları hazırladı ve mutfağı temizledi. İşçiler de gelmişti. Işçiler son kalan duvarı boyamaya başladı.

SHAWN'DAN

Rose gerçekten iyi bir arkadaştı. Benim için arkadaştan öte kardeşim gibiydi. Onunla konuşmak bana iyi gelmişti. Acaba Astoria napıyordu. Arkadaşımın evine gitmiştim. Kapıyı açtı içeriye girdim ve konuları anlattım. Bittiğinde saat 07.52 olmuştu. Acilen okula gitmem gerekiyordu. Yoksa geç kalacaktım. Acele ile arkadaşımız evinden çıktım. Zaten çantamda yanımdaydı. Hızlı adımlarla okula gitmeye başladım. O kadar hızlı gitmiştim ki saat 07.57'de okula varmıştım. Derin bir nefes çekip okula adımımı attım. Keşke Rose ile okuldada konuşabilsek. Okula girdiğimde bizim takım bahçedeydi. Onlara bakmadan yanlarından hızla sınıfa çıktım. Bir süre sonra onlarda sınıfa çıkdı. Astoria'nın yüzüne bile bakmamıştım. Nedeni ise hem ona çok kırgındım hemde onun yüzüne bakamazdım. Sonuçta o bana o kadar laf etti ama bende ona en az onun kadar laf ettim. Ders zili çalmıştı. Rose hala gelmemişti. Hoca içeri girdi ve dersi anlatmaya başladı. Ders boyu birbirimizin yüzüne bakmadık. 4. Ders Rapunzel'in dersiydi. Ödevi yapmadığımız için F- alacaktık. Sıra 4. Derse geldi. O derse kadar Astoria ile hiç konuşmadık. Rapunzel içeri girdi.

Rapunzel: Eveet. Astoria ve Vick'nin takımından Rose'nin hayatını öğrenmelerini ve bir kâğıda yazmalarını istemiştim. Ödevleri yaptınız mı?

Vicky: Hocam üzgünüm ama biz Rose'nin hayatını öğrenemedik. Dün o kadar çok yoğun-

Rapunzel: Tamam Vicky! Yalanlarınıza başlamayın yine. F- aldınız. Evet Astoria siz yaptınız mı ümarım siz yapmışsınızdır.

Astoria: Ho-hocam b-biz şey-

Astoria cümlesini bitirmeden sınıfın kapısı tıklandı. Herkes kim geldi diye gözlerini kapıya yöneltti...

Umarım beğenirsiniz. Bölümleri elimden geldiğince uzun yapmaya çalışacağım.♡

352 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin