Yani bence Shawn haklıydı...
&&&&&&&&&&&&&&&&
Hawk: Ne haklısı ya ne haklısı! Astoria'nın kalbini kırsın sonra da o haklı oluyor.
ROSE'DEN
Onların böyle birşey yaptıklarına gerçekten inanamıyorum. Shawn'la birlikte beni okuldan alan arabanın içindeyiz. Bizi şatoma götürüyor. Sonunda şatoya vardık. Yol boyunca Shawn'la hiç konuşmadık. Onun kalbinin kırıklığını görebiliyordum. Shawn'la birlikte odama çıktık ve yatağa oturduk. Konuşmayı o başlattı.
Shawn: Odan gerçekten çok güzelmiş.
Ben: Teşekkür ederim Shawn ama lütfen konumuzu saptırma.
Shawn: ... Bak Rose gerçekten beni kurtarmana gerek yoktu.
Rose: Shawn bak ... sen benim abim kardeşim gibisin. Göz göre göre dayak yemene izin vermem.
Shawn: Sağol Rose. Ama onlarla küstüm galiba. Napmalıyım?
Rose: Bence onlar senin haklı olduğunu anlamışlardır. Eminimki yarın senden özür dilicekler. Eee hadi kapatalım bu konuyu. Birşeyler yapalım.
Shawn: Ne yapacağız?
Rose: Meselaaa... Film izliyelim!
Shawn: Güzel fikir. Peki o zaman.
Rose ve Shawn salona gitti. Rose televizyonu açtı.
Rose: Hangi tür film izleyeceģiz?
Shawn: Benceee... Macera!
Rose: Sen benim kafadansın resmen. Benimde aklımdan macera geçiyordu.
Rose ve Shawn türü macera olan filmlerden birini seçtiler. Film izlerken uyuya kaldılar.
SABAH 07.02
Rose uyanmıştı. Aklına film izlerken uyuya kaldıkları aklına geldi.
Rose:Shawn uyan Shawn!
Shawn: Biraz daha anne biraz daha...
Rose: Ne annesi ya ne annesi. Kalksana sabah oldu.
Shawn kalkmaz.
Rose: Bunu sen istedin.
Rose Shawn'ı tutar ve koltuktan aşağı atar.
Shawn: Ahh! Napıyosun kızım ya.
Rose: Kalksaydın sende. Neyse gel kahvaltı yapalımda senin annenin haberi var mı bize geldiğinden?
Shawn: Merak etme biliyor buraya geldiğimi.
Rose: Peki o zaman. Dedi ve mutfağa doğru yöneldi. Kahvaltıyı hazırladı ve Shawn'ı çağırdı. Shawn'da mutfağa gitti.
Shawn: Ooo döktürmüşsün Rose. Sen bu kadar becerikli miydin?
Rose: Bilmem becerikli miyim? Dedi ve ikiside gülmeye başladı. Bir süre sonra ikiside masaya oturdu ve kahvaltılarını yapmaya başladılar. Kahvaltılarını bitirip Rose'yi okula götüren arabaya binip okula gittiler...
Bu bölüm bu kadardı. Elimden bu kadar geldi. Umarım beğenirsiniz.
304 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy❃❁
AdventureBu "Regal Academy" hikayesi filminden uzaklaştırılmış , kendi kafamda kurduğum senaryolar ile baştan başlatacağım.Rose'de değişiklikler olacak. Umarım beğenirsiniz.♡