???: NAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ SİZ!!!
&&&&&&&&&&&&&&&&
Rose: NAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ SİZ!!!
Travis öfke sihri ile günlüğü fırlatmıştı. Rose sihri ile günlüğü tutdu. Gelen sesle Hawk'lar yerlerinden sıçradı arkalarını dönüp Rose'ye baktılar.
Ling Ling: R-Rose.
Rose yanlarına gelir
Rose: Napıyosunuz ya siz günlüğümü nasıl alırsınız. Rose'nin günlüğünün kilidi hala buz ile kaplıydı.
Ling Ling: Rose bak biz özü-
Rose: Dilemeyin özür falan eğer bir daha günlüğüne dokunursanız siz bittiniz. Hawk'lara sert bir bakış attı ve sırasına gitti. Ders bitince büyük kütüphaneye geldi. Büyük kütüphanede hiç insan yoktu. Çünkü büyük kütüphanedeki kitapların hepsi çok kalındı. İnsanlar okuyamazdı. Bu yüzden insanlar genellikle küçük kütüphaneyi kullanırlar. Rose önce etrafa birisi varmı diye baktı. Kimsenin olmadığını fark etti. Rose asasını çıkardı.
Rose: 2. ASA! Dedi ve asasının şekli değişti. Asanın dışı altın ve çok parlak bir ışıkla kaplıydı. Soyluların 2. Sihirleride olur. Ama hiçbirinin 3. Sihri yoktur. 2. Sihir hak ettiğinde gelir. Rose'nin 2. Sihri ışık sihri ve altın, gümüş, zümrüt, elmas ve daha bir çok deģerli/değersiz bütün madenleri oluşturabiliyordu. Işık sihri Ay'ın, Güneş'in, yıldızların ve ışık yayan herşeyin gücünü kontrol edebiliyordu. Rose'nin günlüğünün kilidi altındandı. Ama o kilit sadece Rose'nin ışık sihri ile oluşturduğu anahtar ile açılabiliyordu.
Rose: Işık Sihri! Dedi ve günlüğünün kilidinin etrafındaki buzun erimesi için güneş ışığı yaydı. Kütüphanenin kapısı kapalıydı , Rose'nin gücünü kimse görememişti. Işık çok parlaktı. Bu yüzden buz kısa sürede eridi. Rose gücünü durdurdu.
Rose: 1. ASA! Dedi ve asası eski haline döndü. Rose günlüğünü aldı ve sınıfına geri döndü...
Bu bölüm bukadardı, umarım beğenirsiniz.♡
245 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Regal Academy❃❁
AdventureBu "Regal Academy" hikayesi filminden uzaklaştırılmış , kendi kafamda kurduğum senaryolar ile baştan başlatacağım.Rose'de değişiklikler olacak. Umarım beğenirsiniz.♡