1. Bölüm

231 3 2
                                    

Rose babaannesinin ısrarı üzere eski okulundan ayrılıp Regal Akademi'ye başlayacaktır. Rose eski okulundan ayrılmak istemesede babaannesi çok ısrar ettiği için kabul etmiştir.

OKULDA

Shawn:Duydunuz mu?  Bugün okula yeni bir prenses geliyormuş.

Astoria:Herkes onun hakkında konuşuyor. Güzel,çalışkan,ciddi,cesur ve daha bir çok özelliği var-

Hawk yanlarına gelir ve "Kesin yine bana aşık olan kendini beğenmiş prenseslerdendir net o da diğer prensesler gibi şımarık olur."

Joy:Herkes onu konuşuyor ve duyduğuma göre şımarık değilmiş.

Ling Ling:Bence hemen önyargılı olmayalım arkadaşlar belkide iyi bir kız çıkar.

Travis:Ling Ling haklı neyse acaba kız hangi soydan çok merak ediyorum.

Astoria:Evet acaba hangi soydan.

Sindirella içeri girer ve "Herkes yerlerine geçsin. Bugün yeni bir öğrencimiz var. Kendisi benim torunum. Çok çalışkandır eğer bilemediğiniz bir soru veya konu varsa ona sorabilirsin. İçeri gel Rose Sindirella" demiştir.
İçeri sarı saçlı, mavi gözlü bir prenses girmişti. Herkes ona hayranlıkla bakıyordu. Öģrencilerden "Çok güzel" gibi uğultular duyuluyordu. Hawk da ona hayranlıkla bakıyordu.

Rose eteğinden tutarak hafif eğildi ve "Merhaba, ben Rose Sindirella umarım iyi anlaşırız." demişti ama bunu hala ciddiyetini koruyarak söylüyordu. Ambrosia o kadar çok kıskanmıştıki yerinde duramıyordu. Hawk Ambrosia nın kıskandığını fark edebiliyordu. Hawk Rose'a hayranlıkla bakıyordu. Adonis bile aynasından kendine bakmayı bırkaıp Rose'a bakmaya başlamıştı...

Bu bölüm bu kadardı , en kısa zamanda 2. Böl ünümü atacağım.

212 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin