12. Bölüm

148 4 0
                                    

Sonra Rose Shawn'ın yanağından öptü...

&&&&&&&&&&&&&&&&

ASTORIA'DAN

Rose Shawn'ı yanağından öptü. Aşırı sinirlenmiştim. Gözlerim dolmuştu. Resmen ağlıyacak durumdaydım. Kısa bir süre sonra arkamdan bir ses duydum.

Joy: Astoria!

Bu Joy'du yanında da bizim takım vardı. Gözlerim dolu bir şekilde yanlarına gittim.

Hawk: Astoria sanki senin gözlerin dolmuş. Ne oldu?!

Ben: Önemli birşey değil. Dedim ve arkamı dönüp Rose ve Shawn'a baktığımda sarılıyorlardı. Önümü döndüğümde takımda Shawn ile Rose'ye bakıyorlardı. Bana döndüler.

Hawk: Shawn'a inanamıyorum gerçekten.

Travis: Sen onları boşver. Hem sana erkek mi yok.

Ling Ling: Shawn'dan böyle birşey beklemezdim. Ama Travi'in dediği gibi sen onları boşver.

Gözlerimi kapattım ve gözlerimden göz yaşlarımı serbest bıraktım. Bir süre sonra açtım ve konuşmaya başladım.

Ben: Bakın siz anlamıyorsunuz. Hiç bir erkek onun gibi değil. Hiç biri onun yerini tutamaz. Bunları söylerken bir yandanda ağlıyordum. Ling Ling beni kendine çekti ve sarıldı. Sonra takımda sarıldı. Bir süre sonra ayrıldık göz yaşlarımı sildim. Zil çaldı.

Ben: Hadi gidelim. Zil çaldı.

Takım: Hadi gidelim. Sınıfa çıktılar. Sınıfa çıktıklarında Shawn sırasında oturmuş hafif tebessüm ediyordu.

Hawk: Oğlum sen ne yaptığını sanıyorsun! Dedi. Shawn'ı yakasından tuttu ve sırasından kaldırdı. Yumruk attı.

Hawk: Seni öldüreyim mi şimdi burda!

ROSE'DEN

Kantinden su almaya gitmiştim sınıfa girdiğimde şok olmuştum. Shawn'ın dudağı patlamıştı ve mavi saçlı çocuk Shawn'ı yakasından tutuyordu. Sonra bıraktı. Mavi saçlı kız Shawn'ın suratına türkürdü. Elini kaldırdı tam tokat atcaktıki Shawn'ın önüne geçip kızın elini sertçe tuttum.

LİNG LİNG'DEN

Shawn'ın suratına tükürdüm. Tam Shawn'a tokat atacaktımki biri elimi sertçe tuttu. Baktığımda bu kişi Rose'ydi. Bir süre sonra elimi sertçe bıraktı.

Rose: Naptığınızı sanıyorsunuz siz!

Hawk: Sanane! O bizim arkadaşımız nasıl karışabilirsin sen buna!

Rose: Tabii ki karışacağım. Çocuğa öyle bir yumruk attın ki dudağı patladı yaa!

Hawk: Sen aynı yumruğu Ling Ling'den tatmak istemiyorsan çekil aradan.

Rose: Tattırsana hadi. Hadisene ne bekliyorsun. Yoksa korktun mu?

Hawk: Bak son kez söylüyorum çekil aradan yoksa olacakkardan ben sorumlu değilim.

Rose: Bana bak Mavi Kafa-

Astoria/Shawn: YETER!!!

Rose: Sen karışma Shawn!

Shawn: Bak Rose nolur uğraşma onlarla!

Rose Ama Shawn-

Shawn: Lütfen Rose. Onlar gibi boş kişilerle zaman harcamayalım.

Rose: Peki hadi gel gidiyoruz.

Shawn: Nereye?

Rose: Cehenneme gelcen mi? Tövbe Tövbe! Şatoma gidiyoruz düş önüme!

Shawn ve Rose gitmişti. Astoria'nın gözleri dolmuştu. Astoria'nın yanına gittim ve sarıldım.

Ben: Üzülme Astoria. Astoria'dan ayrılıp göz yaşlarını sildim ve Hawklara döndüm.

Ben: Galiba Shawn'a biraz ağır davrandık. Sanki fazlaydı... Yani bence Shawn haklıydı...

Bu bölüm bu kadar. Umarım beğenirsiniz.♡

398 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin