7. Bölüm

138 4 0
                                    

Rose günlüğünü aldı ve sınıfa geri döndü...

&&&&&&&&&&&&&&&&

Eliyle günlüğünün kilidini kapatmaya çalışıyordu. Çünkü eğer Hawk'lar görürse şüphelenebilirdi.

ASTORIA'DAN

Rose içeri girmişti. Günlüğü hala elindeydi. Büyükannemin dersinden düşük not alacaktım. Takımımda çok üzgündü. Notlar benim için çok önemliydi. Bu yüzden aralarında en çok üzgün olan bendim. Shawn bunu galiba farketmişti.

Shawn: Üzülme Astoria. Notlar senden önemli değil. Unut gitsin, sadece bir kere F- alırız.

Shawn'ın ağzından çıkan bu sözü duyunca sinirlenmiştim. Sadece bizim takımın duyacağı şekilde bağırarak.

Ben: Sen ne biliyorsun ki! O notların ne kadar önemli olduğunu!

Shawn: A-Astoria bak ben özür d-dilerim bilmiy-

Astoria: BANA SADECE BİLDİĞİN BİRŞEYİ SÖYLE ! AA DOĞRU SEN NEYİ BILİYORSUN Kİ! BİLMİYORMUŞ GİBİ YAPMAYIDA KES!

Astoria'nın son söylediği şeyleri sınıftaki herkes duymuştu. Rose bile duymuştu herkes gibi oda onlara bakmaya başladı. Astoria'nın takımıda susup kalmıştı sadece Astoria ve Shawn'a bakıyorlardı.

ROSE'DEN

Mor saçlı kız bir anda bağırdı. Herkes gibi bende onlara bakmaya başladım. Sarı şaçlı çocuğun üzüldüğünü , kalbinin kırıldığını görebiliyordum.

Shawn: YETER ARTIK ASTORIA! O APTAL NOTLARIN YÜZÜNDEN İNSANLARIN KALBİNİ KIRMAKTAN VAZGEÇ! SEN BUNUN FARKINDA DEĞILSIN AMA APTAL NOTLARI  YÜZÜNDEN İNSANLARIN KALBİNİ KIRIYORSUN! MESELA AZ ÖNCE BENİMDE KIRDIN!

Sarı saçlı çocuğun gözleri dolmuştu. Son cümlesinden sonra çantasını bile almadan sınıftan çıkıp gitti. Bir süre sonra mor saçlı kızında gözleri dolmuştu. Meğersem benim hayatımı öğretmenlerden herhangi birinin verdiģi bir ödevmiş. O yüzden günlüğümü açmaya çalışmışlar. Mor saçlı kızda peşinden tam gitcektiki zil çaldı bu yüzden yerine oturdu. Hemen Fifi'ye (Rose'nin faresi) sessizce seslendim.

Rose sessizce: Fifi sarı saçlı çocuğu takip et, sonra kara ormanın önünde buluşalım. Dedi ve Fifi'de tamam anlamında kafa salladı ve Shawn'ı takip etmeye başladı. Shawn okuldan çıkmıştı. Dr. Kurbağa içeri girdi ve birkaç şey anlattı. Zil çaldı. Son ders olduğu için herkes çıkıyordu. Astori kendini tutamamıştı, gözünden bir kaç damla yaş düşüyordu. Takımı bunu farketti ve onu teselli etmeye başladı. Herkes çıkmıştı...

Bu bölüm bu kadardı umarım  beğenirsiniz elimden geldiğince boş vakitlerimde bölüm yazmaya çalışacağım.

317 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin