2. Bölüm

200 5 4
                                    

Adonis bile aynasına bakmayı bırakıp Rose'a bakıyordu...

&&&&&&&&&&&&&&&&

Travis:Hawk, Rose'a bakmaktan Rose'yi yiyip bitirecek resmen.

Hawk:Travisss!!

Astoria:Kusura bakma Hawk ama Travis doğru söylüyor ona bakmaktan yiyip bitirdin kızı.

Hawk:Asto-

Sindirella:Sessizlik! Rose sen şuraya geç. (Eliyle gösterir) Birazdan P. Güzel gelecek sessiz olun dedi ve gitti.

Herkesin gözleri hala Rose'in üzerindeydi. Rose bundan biraz rahatsız olmuştu. Ambrosia hala kıskançlık içerisindeydi. P. Güzel içeri girdi.

P. Güzel: Sessizlik! Bugün ses denemesi yapacağız.

Astoria: P. Güzel bu ses denemesinden güzel ya da kötü söylememize bağlı not verilecek mi?

P. Güzel: Hayır Astoriacım. Ama güzel söyleyene fazladan not verilecek. İlk kim söylemek ister?

Hawk Rose'ye inat olsun diye P. Güzele şöyle demişti.

Hawk: P. Güzel Rose arkadaşımız yeni geldi bence onun sesini bir dinleyelim.Ama onun güzel şarkı söyleyebileceğini düşünmüyordu.

ROSE'NİN ANLATIMI İLE

Mavi saçlı çocuk bunu dediğinde ona sinir olmuştum.

P. Güzel: Rose'cim Hawk arkadaşının dediği gibi seninde sesini duyalım.

Ben: Peki P. Güzel. Sahneye çıkarken o mavi saçlı çocuğa sinirli gözlerle bakıyordum. Onunda bunu fark ettiğinden emindim.

P. Güzel: Evet Rose ...... şarkısını söyler misin?

Ben: Peki P. Güzel.

Hawk sessizce Ling Ling lere "Kesin söyleyemeyecek zaten bilerek o söylesin dedim"

Astoria sessizce "Ah Hawk ah naptın ya"

Sonra Rose şarkıyı söylemeye başlar herkes hayran kalmıştı Hawk bile.En çok da Hawk ile Adonis bakıyordu. Sonunda Rose şarkıyı bitirmişti herkesten yüksek bir alkış sesi duyuldu.

P. Güzel: Tebrik ederim Rose gerçekten sesin mükemmel sana fazladan A+ veriyorum.

Rose: Teşekkürler P. Güzel. dedi ve yerine oturdu. Zil çalmıştı. Öğrenciler Rose ile arkadaş olmak istiyordu.

Astoria: Rose iyi birine benziyor bence onunla arkadaş olalım.

Ling Ling: Aynen , gördün mü Hawk bu sefer çok ön yargılı davrandın.

Hawk: Galiba evet.

Astoria hadi gidelim der ve tam Rose'nin yanlarına gidecekken Vicky ve Kira onlardan önce davranıp Rose'nin yanına gitti.

Astoria: Durun Vicky ve Kira orda bir yere saklanıp onları dinleyelim eğer Rose onlarla arkadaş olursa biz Rose ile arkadaş olmayız dedi ve saklandılar.

Vicky Merhaba dediği an Rose kafasını kaldırıp ne istiyorsunuz dedi.

Vicky: Sadece tanışmak istiyoruz arkadaş olabiliriz...

Bu bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz♡

337 KELİME

Regal Academy❃❁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin