rozdział 1. Malutki sekrecik mamy

499 8 13
                                    

✿Luna✿

Mama często wychodziła z domu. Trochę za często jak na nią...

Właśnie leżałam na łóżku i czytałam o budowie serca człowieka. Za oknem była piękna pogoda, więc spokojnie mogłabym wyjść na zewnątrz. Ale co bym niby tam robiła? Ludzie by się tylko dziwnie patrzyli jak zawsze.

"O to ta przemądrzała!"

"Ta cała biologia jej się do niczego nie przyda. Tylko traci na tym czas."

Nigdy nie usłyszałam żadnego z tych komentarzy, ale zawsze jak przechodzę to mam wrażenie, że ludzie sobie tak myślą.

Usłyszałam dźwięk otwierania drzwi i kroki. Kroki mojej mamy.

- Wróciłam! - krzyknęła.

Wkońcu.

- Luna zejdź tu na dół! Carlos, kochanie ty też!

Carlos to mój tata. Jest bardzo opiekuńczy. Nadopiekuńczy.

Odłożyłam książkę na stolik obok łóżka. Wyszłam z pokoju i szybko zbiegłam po schodach. Wbiegłam do kuchni i prawie się wywracając usiadłam na krześle.

- Jesteśmy zaproszeni na obiad do Madrigalów! - krzyknęła z radością.

- Co-

- Kiedy?! Jak?! Czemu?! Dlaczego?!

- Dobrze, wiem, że jesteście zdziwieni.

- No trochę bardzo tak.

- Więc może zacznę od początku. - powiedziała. - Gdy byłam mała przyjaźniłam się z Julietą, Pepą i Brunem. Potem przez długie lata się przyjaźniliśmy. Ale Bruno nagle znikł, a my musieliśmy wyjechać. Po tych 10 latach znowu tu wróciliśmy. Trzy dni po naszym przyjeździe Pepa dowiedziała się, że tu jestem. Przyszła tu i bardzo długo rozmawiałyśmy.

- Jakim cudem jej nie widzieliśmy?!

- Wtedy akurat byłaś z tatą w sklepie. No ale wracając. Potem przeszłyśmy się do Casity. I tam znowu spotkałam się z Julietą i z Brunem. Tak codziennie jestem zapraszana do Casity na herbatke itp. itd.. A dziś Alma zaprosiła mnie ze swoją rodziną na obiad! Wspaniale prawda?

- Czemu nam nie powiedziałaś, że przyjaźnisz się z Madrigalami? - spytałam lekko oburzona.

- Eeee... Niespodzianka?

__________________✿__________________

Rozdział bardzo króciutki, ale wsumie taki miał być xddd

Pepa się oczywiście dowiedziała od Dolores no bo od kogo innego😼

✿Jeszcze chwilka!✿ -Camilo Madrigal- [PORZUCONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz