Csak a holdfény világította meg a Belle Meade területén lévő házak udvarát.
Az ásó a földbe csapódott, és egy hatalmas alak bukkant elő a fák árnyéka közül. Ahogy a gödör egyre jobban mélyült, a mellette lévő halom egyre jobban nőtt.- Nem szeretnél segíteni? Rohadt nehéz kiásni egy ekkora lyukat! - mordult fel a férfi, egy újabb adag föld landolt a zöld gyepen.
- Pontosan ezért csinálod te, nem piszkolom össze a kezeimet. - A fának támaszkodó nő elővett a zsebéből egy fémdobozt. Felpattintotta, kivett belőle egy szál cigarettát és hozzá az öngyújtót. Néhányszor próbálkozott a meggyújtásával, de a harmadik alkalommal sikerült neki.
- Akkor kérlek, magyarázd meg nekem ezt a két hullát itt! - mutatott a járdán heverő mozdulatlan testekre. Megtámaszkodott az ásó végén és várta a válaszát. A nő kilépett a Hold fényére, fekete haja vállára simult. Füst szállt ki a szájából, bagó szag lepte el a közvetlen környezetét keveredve a vaníliás parfümjével.
- Véletlenek történnek - válaszolta.
- Tisztában vagy a véletlen szó jelentésével? Véletlenül ejtünk el egy tányért, vagy borítunk ki egy bögre kávét, de nem ölünk meg két embert! Az isten szerelmére Di, csak a bajt hozod a nyakunkra.
- Még egyszer ki ne merd ejteni a szádon a nevemet! A te ügyetlenséged hozzá ránk a bajt. - Még utoljára beleszívott a cigarettába mielőtt a férfi mellé hajította volna gödörbe.
A füst magasan szállt tovább, míg szerte nem foszlott. Az ásó újra a földbe mélyedt, egyre nagyobb erőfeszítés kellett ahhoz, hogy be tudja fejezni. Az avar zörgésére lettek figyelmesek, mindketten csendben maradtak, összeszűkült szemekkel kémlelték a környéket. Próbáltak rájönni a hang forrására.
- Mit csinálnak maguk ott? Hívom a rendőrséget! - ordította egy hang a fák takarásából.
- Jobb lesz, ha eltűnünk - mondta a nő, majd el is indult a lámpák fényétől távol.
- Itt hagysz? - kérdezte a férfi, majd kipattant a lyukból és mindent otthagyott. A cigaretta füstje tovább szállt az éjben, míg a rendőrök ki nem érkeztek és a lakók fel nem ébredtek.
Nulladik fejezet, hogy fokozzam a kedélyeket. Jövőhéten érkezik a következő fejezet!
Addig is elérhető vagyok, Instagramom és TikTokon is aranyiro1 néven
ESTÁS LEYENDO
A szomszéd fűje...
Historia CortaA szomszéd fűje... Belle Meade nem az az édes kertváros, mint ahogy az emberek gondolják! Mindenkinek megvan a maga titka, Sarah, azaz Sadie Moore a férjének köszönhetően háztartásibeli, Martin mindent megteremt számukra. Tökéletes ház, gyerekek, és...