Hajnali félegy óta forgolódok mivel Emerson és Daniel fel-alá kocsikázik az utcán. Hol fékeznek egy nagyot, hol padlógázzal, kerék csikorgatva indulnak meg álló helyzetből. Alig költöztek be két napja máris felforgatták a kertváros rendjét. Az oldalamra fordulok, Martin meg sem rezzen. Oldalba bököm, mire felriad.
- Ébren vagyok - mondja álmosan. Imádom ilyenkor, mély és dögös hangját. Egy pillanatra teljesen elkalandozom, de hamar visszarepülök a jelenbe, hiszen valaki kintről ordibál. Az ablakhoz sietek és elhúzom a függönyt, a füvünkön kocsikerék nyoma látszódik és egy leesett rendszámtábla hever a virágjaim mellett. Csattanással zárul az egész mutatvány.
- 1AC442 - olvasom le a betűkből és számokból álló rendszámtáblát. Kiráz a hideg, libabőr fut végig a hátamon. A férjem a vállamra helyezi a kezét, amitől csak még jobban megborzongok.
- Mi a fene történt? - kérdem Martintól. Egyre több ember jelenik meg a házunk körül. Riadtan Martinra nézek, és várok, hátha mond valamit, de nem. Ő sem tudja elképzelni mi történt. - Én lemegyek - magamra kapom a köntösömet, amit az ajtó mögötti széken tárolok. Végigszántom a lépcsőt és mielőtt kimennék, az utcára a lábamra húzom a bakancsomat. Martin követ. Piszkosul hideg van kint, vacogok, mire kisétálok a bejáróra. A virágok legázolva és a piros sportverda a szomszédom házában állt meg. Kinyílik a kocsiajtó, Emerson és Daniel a földre esnek, mind a ketten a fejüket fogják. A légzsákok nem nyíltak ki pedig óriásit ütköztek.
- Már értesítettem a kapitányságot - futva közeledik felénk Mike a kockás pizsamájában. Hannah mögötte sétál a selyem köntösében, szőke haja a vállára terül, tekintete pedig rémülettel telt.
Martin és Mike az új lakók segítségére sietnek, míg Ryan, a másik szomszédom Mrs. Jude-ot keresi meg. Egy kéz telepszik a vállamra. Stephanie az.
- Szörnyű mik történnek mostanában, mintha minden a régi lenne - Stephanie a vállamra hajtja a fejét. Mivel egy magasak vagyunk így egyikünknek sem jár ez kellemetlenségekkel. Egyre több lakó próbál segíteni a bajbajutottakon, én pedig tehetetlennek érzem magamat.
- Valamiért azt érzem tényleg minden a régi lesz. Kezdek félni - mondom, miközben körbenézek, és a tekintetem megtelepszik Hannah-n. Telefonál, sejtésem nem lehet kit hív ilyenkor, hiszen Mike és már több lakó is értesítette a mentőktől kezdve a tűzoltókig mindenkit.
Ryan lihegve jön ki a házból, Stephanie egyből felkapja a fejét, mert tudja - ahogy én is -, valami nincs rendben. Odasiet a többi fiatal lakóhoz, akik perpillanat tudnak neki segíteni, váltanak pár szót, majd újra bemennek a házba.Rövid időn belül megérkezik a felmentő sereg. Az utcát megvilágítja a tűzoltó kék fénye, a szirénája pedig megtöri a csendet ott, ahol nemrég a jókedv uralkodott. Egyenruhás férfiak és nők szállnak ki az autókból, Hannah eligazítja őket. Három mentős, Emerson és Daniel segítségére siet, míg másik kettő Mrs. Jude házát közelítik meg, hogy felváltsák Ryan-ékat. A tűzoltók feltérképezik a helyzetet, körbejárják néhányszor az autót és megbeszélik, hogyan tudnák úgy kiszedni az autót, hogy ne okozzanak nagyobb károkat a házon. A rendőrök pedig elkezdik kikérdezni a kint álldogáló szemtanukat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A szomszéd fűje...
Kısa HikayeA szomszéd fűje... Belle Meade nem az az édes kertváros, mint ahogy az emberek gondolják! Mindenkinek megvan a maga titka, Sarah, azaz Sadie Moore a férjének köszönhetően háztartásibeli, Martin mindent megteremt számukra. Tökéletes ház, gyerekek, és...