Capitolul 1
Yoongi, prințul Harreses
Familia regală mănâncă. Regele și-a mestecat cu voce tare legumele, în timp ce fiul său cel mare, abia mănânca ceva. Cel mai mic îl privea pe fratele său în timp ce lua mici mușcături din friptura lui. Scaunul reginei era gol.
- Yoongi, mănâncă ceva. Avem o călătorie lungă mâine, spuse regele.
- Nu mi-e foame. Pur și simplu a răspuns prințul.
Regele a văzut și și-a pus furculița jos.
- Foarte bine atunci. Poți merge în camera ta. Voi trimite pe cineva cu mâncare în câteva ore.
Yoongi s-a ridicat și a ieșit în sala de cină, având grijă să închidă ușa cu voce tare. Tatăl lui a văzut.
- Tată, de ce nu pot fi eu cel care se căsătorește cu prințul de Athyns? a întrebat cel mai tânăr.
- Pentru că, primul născut alfa, trebuie să fie fratele tău. a explicat regele. Nu fi trist, Namjoon. Vei avea libertatea de a alege cu cine vrei să te căsătorești în viitor.
Prințul a dat din cap și a început să mănânce din nou, urmat curând de tatăl său.
Între timp, în camera lui, Yoongi se plimba. Gândindu-se la o modalitate de a scăpa de soarta lui. Nu l-a întâlnit niciodată pe prințul de Athyns și singurele lucruri pe care le știa erau că era un omega și că aproape toți fiii nobili îl curtau. Cel mai probabil avea deja pe cineva în minte și a fost devastat când a aflat că trebuie să se căsătorească cu prințul de Harresses.
Yoongi nu avea deja pe cineva în minte. Yoongi nu era bun cu oamenii. Nu ieșea foarte des și când o făcea, era în grădinile castelului.
- Nu mai gândi atât de tare, că tatăl tău va pune întrebări.
- La naiba Jungkook
- Yah ! Esti rau !!! Practic a țipat alfa-ul înainte de a-și da jos cizmele și de a se așeza în pat.
- Și nu mai fi al naibii de gălăgios... adăugă prințul, încă plimbându-se.
Jungkook era garda de corp al prințului. Era un alfa, dar totuși atat de dulce. Cel mai bun dintre războinici țării. Era ca un iepuraș, care se potrivea cu starea de furie în care se afla prințul, de cele mai multe ori.
- Nu ar trebui să fii atât de supărat! spuse JungKook. Am auzit că acest prinț omega este al naibii de frumos!
- Nu asta e problema. a răspuns Yoongi
- Dacă te temi că nu este fertil, nu-ți face griji! Se spune că omega din Athyns este cel mai fertil din această parte a lumii!
- Nici asta nu e problema.
- Atunci ce este?
Yoongi a încetat să se plimbe și s-a uitat la garda lui de corp. S-a dus la el și s-a așezat lângă el.
- Nu l-am întâlnit niciodată pe acest tip!!! Și știu că cultura lui Athyn este diferită de a noastră. Ce se întâmplă dacă are deja pe cineva și că eu îi frâng inima casatarindu-ma cu el? Ce se întâmplă dacă pur și simplu nu vrea să fie supărat cu mine?
- Deci îți faci griji că prințul ăsta nu te va accepta? A reluat versiunea beta.
Yoongi dădu din cap.
- Wow ! Atunci e mult mai bine decât mă așteptam! spuse Hoseok ridicându-se.
Yoongi ridică privirea spre el.
- Cum așa?
- M-am asteptat sa fii de genul "Nu vreau sa ma casatoresc cu cineva pe care nu-l cunosc, probabil ca este infertil... bla bla bla..."
- Hei, în primul rând, vocea mea nu este atât de adâncă. În al doilea rând... Probabil că nu m-aș fi căsătorit niciodată cu nimeni dacă nu ar fi fost această nuntă aranjată. Pur și simplu se simte ciudat că eu sunt cel care profită de asta...
- Nu-ti face griji frate! Sunt sigur că acest Jimin te va iubi!
Și cu asta, a ieșit din cameră, lăsându-o pe una dintre servitoare să intre cu mâncarea lui Yoongi.
CITEȘTI
Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea
FanfictionYoongi - Alpha prințul Haresses, I se promite lui Jimin - Omega, printul Athys. Yoongi se teme că Jimin nu îl va accepta, în timp ce Jimin se teme că nu va fi suficient de bun. Dar poate că nunta asta aranjată nu poate fi atât de rea...