Întâlnirea

466 41 4
                                    

Jimin se îmbrățișa în prezent cu Taehyung în patul lui. A se îmbrățișa cu prietenul său a fost ca cel mai bun calmant pentru tânărul prinț care practic înota într-un bazin de stres și nesiguranțe de când tatăl său l-a închis în camera lui, spunând că prințul Yoongi va veni să-l ia.


"Nu mă dezamăgi, băiete”, își amintea că a spus tatăl său înainte de a închide ușa. Lăsându-l singur în camera lui rece.

În cele din urmă, Taehyung fiind străinul care era, a găsit o modalitate de a intra în camera menționată lângă fereastra principală. De atunci, au trecut patru ore în care s-au îmbrățișat, au dormit, au spus glume și au vorbit despre orice.

Lui Jimin îi era dor de Heosok. În mod normal, s-ar îmbrățișa cu el, dar regele l-a trimis la serviciu de supraveghere acum o săptămână. Hoseok a fost ca un frate pentru el și Taehyung. Tânărul alfa a crescut cu ei, deoarece tatăl său era căpitanul armatei.

Taehyung a fost adus ca sclav de regină când avea ca trei ani să fie prietenul prințului. Regina i-a dat libertatea doi ani mai târziu după ce Jimin insistase.  Acum având libertatea, Taehyung a rămas la castel pentru a rămâne cu Jimin a cărui mamă a murit după două luni.

Au fost întrerupti de cineva care bătea la uşă.

Inima lui Jimin s-a oprit.

Știa cine era în spatele acelei uși.


Tae părea să detecteze de stresul prințului și se ridică să deschidă ușa în timp ce Jimin se ridica și el și își aranjează părul și hainele.



POV Taehyung.

Un bărbat stătea în spatele ușii.

Un om pe care nu l-am mai văzut până acum.

Am mirosit că Seokjin a fost aici cu câteva clipe în urmă și apoi am înțeles.

- Sunt prințul Yoongi. Sunt aici să-l văd pe prințul Jimin.

Mi-am încruntat sprâncenele. Acela a fost prințul Yoongi? Mă așteptam să fie mai înalt. Bineînțeles că era mai înalt decât mine, să nu mai vorbim de Jimin, dar totuși. Pentru un alfa, era scund!

Deci, acesta a fost cu cine a fost forțat să se căsătorească cel mai bun prieten al meu...

- Tae... Deschide usa, spuse Jimin cu o  voce mica in spatele meu.

M-am întors și ne-am făcut treaba cu telepatia. Cel puțin așa a numit-o Hoseok. Doar ne-am inteles, doar cu privirea.

"Sunteți sigur ?"

" Da, sunt okay "

Am dat din cap și am deschis ușa.

- Întra, lordul meu, am spus.




POV Yoongi

Am intrat în cameră, uitându-mă la puștiul care a deschis ușa. Avea niște nervi să mă facă să aștept așa. Evident că nu era prințul. M-am uitat prin cameră, dar m-am oprit când ochii mi s-au fixat pe cea mai frumoasă ființă umană pe care am văzut-o vreodată,

Părul lui blond pufos... Pielea lui palidă... ochii lui frumoși... buzele lui plinuțe... totul despre el era...

Arăta ca un înger în hainele lui albe. Un înger cu adevărat adorabil pe care vrei să-l ciupești de obraji.

- Bună prințul Yoongi. Sper că ați avut o călătorie plăcută. A spus viitoarea meu pereche în timp ce se înclina puțin.

Mi-am recăpătat rapid calmul și mi-am dres glasul înainte de a vorbi.

- Mulțumesc prințul meu, a fost într-adevăr o călătorie bună. Zeii ne-au binecuvântat cu o vreme frumoasă.

Mi s-a părut greșit să vorbesc așa, dar așa ar trebui să se salute doi prinți.  Jimin se ridică drept, cu un zâmbet frumos pe buze.

- Mă bucur sa aud asta.

Mi-am forțat și un zâmbet pe buze.

- Sunt aici să te duc jos să-mi cunoști familia. Ar trebui să mergem ? am întrebat în timp ce i-am propus brațul.

- Desigur, spuse el înainte de a-mi accepta brațul.

Avea mâneci lungi, așa că nu puteam decât să-mi imaginez cât de moi erau mâinile lui mici.

- Ar trebui să vin cu tine? a întrebat băiatul de mai devreme.

- Da te rog, spuse Jimin, cu vocea cam tremurată.


Așa că băiatul a fost alături de noi.  L-am tot aruncat uitându-se la mine și primele mele instincte alfa mi-au spus să-l fac să se supună, dar era clar prietenul viitorului meu partener și nu am vrut să provoc niciun incident diplomatic!

- Așadar, Prințul Yoongi..., a spus prietenul viitorului meu partener care ne conducea în sala de mese mergând înaintea noastră.

- În primul rând, care e numele tău ?  l-am întrerupt sec.

Mi-a aruncat o privire peste umăr.

- Taehyung. Kim Taehyung.

- Bine Taehyung, despre ce ai vrut să vorbești?

- Vrei puii?

Aproape că m-am înecat cu salivă.  Puii??? De ce aduce asta acum??? L-am simțit pe Jimin înțepenindu-se lângă mine și mâna lui m-a prins de braț puțin mai tare. Mi-am dres glasul înainte de a vorbi.

- Nu m-am gândit niciodată la asta, dar... Presupun că da... Aș vrea să am puii pe viitor. Jimin s-a înțepenit puțin mai mult. Bineînțeles că depinde de ce își dorește perechea mea... El va fi cel care îi va duce și copiii îți iau tot timpul liber, am adăugat eu repede.


M-am uitat repede la Jimin. Se uita la mine, cu ochii rotunzi ca două perle.  Părea șocat de ceea ce tocmai am spus.  M-a văzut privindu-l și s-a înroșit înainte de a privi drept înainte.

- Ai altceva de spus?

- Suntem aici, spuse Taehyung, ignorând  întrebarea mea.

În fața noastră stăteau două uși uriașe, din lemn de culoare închisă și sculptate cu mare grijă. Mânerele erau din aur și lustruite cu grijă. Doi gardieni erau în fața lor.

- Prințul Yoongi de la Hareses și Prințul Jimin vor să intre. A spus Taehyung.

Unul dintre gardieni s-a uitat la mine și și-a încruntat sprâncenele înainte de a deschide una dintre uși, în timp ce celălalt paznic o deschidea pe cealaltă.

În fața noastră, era așezată o masă gigantică cu toată mâncarea la care ai putea visa. Au fost o mulțime de oaspeți acolo și mi-am văzut rapid familia, Hoseok și regele, tatăl lui Jimin.  Numistul rege ne-a văzut și s-a ridicat, cu zâmbetul pe buze și și-a ridicat paharul de vin.

- Dragi prieteni! Aceasta este o zi binecuvântată de zei! Orașul puternic Harreses și frumoasa insulă Athyns vor forma o alianță, deoarece prințul Harreses, Prințul Yoongi, se va căsători cu prințul Athyns, Jimin!

Toți invitații au aplaudat. Am început să mă simt inconfortabil pentru că nu-mi place foarte mult atenția și... toți ochii acestei camere se uitau la noi. Îi aruncă o privire lui Jimin pentru a-l vedea incredibil de palid.





___________
Vreau păreri...🥺🤗🤗🤗💕

Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum