POV JinAm deschis ușa lui Jimin. Am simțit instantaneu un miros de omega tulburat și a fost un lucru bun că Yoongi nu era acolo, pentru că nu a fost singurul lucru pe care l-am mirosit! Am auzit suspine când m-am apropiat. Mă așez pe pat și îmi pun mâna pe mingea de pătură care a început să tremure.
- Jiminie, baby... Ce sa întâmplat? Am întrebat. scâncetele încetară și chipul lui Jimin apăru între două pături.
- J... Jinnie ?
- Bună dulceață, am șoptit. Mi-am deschis brațele și Jimin m-a îmbrățișat automat și a început să plângă mai tare. L-am bătut ușor pe spate în timp ce i-am șoptit cuvinte frumoase. Când s-a liniştit suficient pentru a vorbi, l-am poziţionat în poală mea, cu spatele pe piept. A expirat confortabil când am început să mă joc cu părul lui.
- Deci? Ce s-a întâmplat ? Am întrebat.
- Hm... nu stiu... stiu... spuse varul meu. Mâncam și... Prințul Yoongi a întârziat, dar când a intrat... Mirosul lui era... atât de copleșitor, am crezut că... a... căldurile mele au început mai devreme...
Căldurile lui Jimin nu a fost niciodată ceva plăcut pentru el. I s-a interzis să se atingă și a fost închis și mai sus în castel. Servitoarele beta îi aduceau mâncare o dată pe zi cu apă. Când un omega în călduri nu a găsit alinare, el sau ea a experimentat dureri extreme în tot corpul său. Unii omega au devenit aproape nebuni din cauza asta și chiar dacă l-am implorat pe rege să mă lase să iau niște lucruri pentru a-mi ajuta vărul cu căldura lui, el a refuzat mereu. Încă de la prima sa căldură, Jimin a revenit întotdeauna extrem de slab de fiecare dată și cu pungi sub ochii. M-a înfuriat să-l văd așa, dar ce aș putea face? Eram doar un omega... Nici măcar din adevăratul sânge regal...
- Nu-ți face griji dulceață, căldura ta se datorează doar peste trei săptămâni și vei avea o pereche care să aibă grijă de tine când te lovește.
- Dar... Ce-ar fi dacă... Ce-ar fi dacă blândețea lui ar fi fost doar pentru mine să am încredere în el ca să mă poată... Folosească cum vrea el... Mi-e frică Hyung... Mi-e foarte frică... Jimin a început din nou să plângă și l-am tras din nou într-o îmbrățișare.
- Shhhhh... E în regulă... Te voi proteja... Tae, Hobi și eu te vom proteja... Nu ai de ce să-ți faci griji...
Jimin s-a retras din îmbrățișare și mi-a zâmbit printre lacrimi.
- Mu...Mulțumesc Hyung... Și-a dres glasul. Acum trebuie să-mi cer scuze lui Yoongi și tatălui meu pentru comportamentul meu...
- Nu Nu NU. Ceea ce trebuie să faci este să te odihnești! Nu mă minți, știu că ești obosit!
- Dar...
- Nu, ascultă-mă o clipă! Câți ani au trecut de când am dormit ultima oară împreună?
Jimin se înroși.
- Când o spui așa... Aproape că pare că am făcut lucruri murdare...
Mi-am pus o mână peste inimă, prefăcându-mă că sunt ofensat.
- Cum as putea sa fac asta??? Nu i-aș lua niciodată inocența lui Jiminie !!!
Vărul meu a râs.
- A trecut mult timp...
- Atunci hai să ne culcăm! Am comandat. Jimin a ascultat și ne-am întins, față în față.
- Deci... Cine este alpha-ul ăsta pe care îl miros la tine? a întrebat Jimin.
M-am înroșit și am privit în altă parte.
- Hum... Nimieni...
- Hai Hyung! Mai întâi Tae, acum tu! Spune-mi cine este!!!
- P... Prințul Namjoon
Jimin gâfâi.
- E minunat Hyung!!! Dacă vă împerechiați, bebelușii noștri vor fi și veri!!!
- N...Nu vorbi acum despre împerechere! L-am cunoscut acum două zile!
- Da... dar ai vrea sa îți petreci caldura cu el?
- Jimin!!!
- Bine, bine, mă opresc.
Am oftat și am închis ochii.
|●●●|
- Dar serios, vrei?
- DOAMNE!!! DA BINE MI-AȘ DORI!!!
- La ce? a întrebat o voce. Mă ridic și mă uit la ușă. Namjoon era acolo, privindu-ne cu o privire nevinovată în ochii. M-am înroșit și m-am ridicat.
- N... Nimic.
Prințul a ridicat o sprânceană, clar că nu mă credea, ci doar a dat din umeri.
- Bine... Oricum, aș vrea să te scot în oraș... Mâine... Ai...
- Mi-ar pLcEa Să !!! am spus, poate puțin prea tare.
Namjoon zâmbi. Au apărut gropițe și am crezut că mă voi topi.
- Bine, vin să te iau în camera ta după micul dejun!
Am dat din cap și prințul a părăsit camera, închizând încet ușa în urma lui. Am lăsat să scape și am simțit că genunchii îmi trec săptămâna. Mă așez pe pat și mă uit la vărul meu. Avea o mână peste gură pentru a-l împiedica să râdă, dar ochii lui care păreau niște semilune l-au trădat.
- Hya! De ce râzi???
- Scuze Hyung... spune Jimin printre chicoteli.
Am oftat. Acum am o întâlnire cu unul dintre cei doi prinți dintr-una dintre cele mai puternice țări din lume, care era arătos, puternic, inteligent și puteam continua toată ziua!
Am început să simt fluturii în stomac din cauza emoțiilor.
Dimineața următoare.
M-am trezit transpirat. Mi-am dat pătura de pe mine. Eram la sfârșitul lunii septembrie! Nu trebuia să fie atât de fierbinte! Speram doar că vremea nu-mi va compromite... întâlnirea cu Namjoon... M-am trezit și am făcut o baie rece. Când am ieșit, temperatura era mai bună. M-am îmbrăcat în pantaloni scurti gri deschis, cu sandale maro și tunică albă. Nu am vrut să arăt prea tare! Am ieșit din camera mea să mă duc să-mi iau micul dejun. Totul părea normal. Servitoarele alergau, pregăteau lucruri pentru nunta vărului meu (adică peste o săptămână), paznicii patrulau și din bucătării venea un miros delicios. Nu am mirosit niciodată așa ceva... Poate că găteau ceva special pentru oaspeții noștri... Am deschis ușa și...
Bam
- Jin?!? Am auzit vocea lui Namjoon strigându-mă. Mi-am ridicat capul. Eram în genunchi. Părea îngrijorat, dar știam ce se întâmplă.
Cum aș fi putut să fiu asa de orb???
Desigur, nu putea fi atât de cald la sfârșitul lunii septembrie!
Bineînțeles că mirosul care venea din bucătărie m-a făcut să salivez!
Îmi începeam căldura.
Și Namjoon era acolo.
Sunteți gata pentru ceva Namjin smut voi toți ???
Pam Pam Pam.... asta o voi pune mâine..
Azi am pus 2 oricum
Să vedeți ce va fii hehehe......😏⚠️😱
CITEȘTI
Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea
FanfictionYoongi - Alpha prințul Haresses, I se promite lui Jimin - Omega, printul Athys. Yoongi se teme că Jimin nu îl va accepta, în timp ce Jimin se teme că nu va fi suficient de bun. Dar poate că nunta asta aranjată nu poate fi atât de rea...