Tae fucked up

314 33 6
                                    


POV Taehyung

Milioane de gânduri curgeau în capul meu. Ar trebui să încerc să apăr punctul de vedere al lui Jimin, chiar dacă probabil a fost inutil, deoarece regele nu va asculta un omega? Ar trebui să-i cer ajutor lui Hoseok și tatălui său? Jimin ar fi de acord cu împerecherea chiar acum? Ce ar trebuii să fac? Ce-ar fi dacă Jimin avea dreptate și că Yoongi s-a jucat cool de când a început și a devenit un adevărat nemernic după împerechere? ce as face? Ce ar trebuii să fac?

- Nu. spuse regele Yong Shik, făcându-mă să revin la realitate. Am întors capul spre el. Avea o expresie facială neutră, dar i-am văzut un mic foc în ochi.



Tatăl lui Jimin s-a întors la el.



- Despre ce vorbești Yong Shik? întrebă el cu îndoială în glas.


- Nu voi permite fiului meu să se împerecheze chiar acum. a declarat simplu. Este prea devreme.



- O să-i spun unei slujnice să aducă medicamente pentru rutul prințului, a declarat medicul șef (ceilalți plecaseră) înainte de a se îndepărta pentru câteva secunde.



Am simțit că mi se deschide gura. Oare tatăl lui Yoongi a luat cu adevărat partea lui Jimin? Regele Jae Won și-a încruntat sprâncenele în timp ce gura i-a format o linie subțire sub barba scurtă.




- T...Tată... începu Namjoon, strângându-și strânsoarea pe Jin. De ce tu...



- Amândoi au trecut printr-o experiență neplăcută și trebuie să-l lăsăm pe Jimin să se odihnească. a explicat regele. El este perechea viitorului rege și mama viitorilor prinți și prințese. Nu-i voi permite să fie rănit pentru că fiul meu și-a început rutul pe neașteptate.



- Dar Yoongi este în rut! a protestat Jae Won în timp ce fața lui începea să se înroșească.



- A trecut prin multe dintre ele și încă mai trăiește să spună povestea. Va supraviețui și acestuia. L-a batjocorit pe rege.




Ochii celuilalt rege erau rotunzi ca perlele. În ele se putea citi pură neînțelegere.




- Eu... am crezut că am fost de acord cu...


- Da am făcut-o, dar cum aș putea ghici că rutul fiului meu va veni atât de curând? Imediat după ce s-au rătăcit în plus!



- I-am adus medicamente prințului Yoongi, a anunțat o servitoare beta în timp ce se apropia de noi cu o farfurie plină cu diferite sticle.



- Bine, spuse doctorul. Vino cu mine, asta îl va ajuta să doarmă.




Era pe cale să deschidă ușa când s-a auzit un mârâit adânc înainte de a țipa "DESTUL".




Era regele nostru nemernic.

Și părea supărat.

Oh rahat.



- Nu voi tolera ca fiecare să facă ce vrea in castelul MEU!!! El a urlat. Se întoarse spre celălalt rege. Nu-mi pasă că și tu ești regal, tu ești în regatul meu și eu sunt Regele! Acum gardieni! Du-te să-l aduci pe Prințul Jimin și adu-l aici! A comandat.



Doi gardieni s-au înclinat și au început să meargă spre camera lui Jimin. Oh nu! Jimin! Trebuia să fac ceva!



- Nu! Am țipat înainte de a putea gândi, încercând să-i prind înainte ca ei să mai poată merge.


Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum