Yoonmin

533 39 18
                                    


POV Jimin

Am stat acolo, dar chiar mi s-a părut că nu eram în cameră.



Îmi sprijineam capul pe umărul perechei mele în timp ce el vorbea cu tatăl meu și cu al lui. Jin și Namjoon nu erau acolo. Nici unul și Hoseok nu era de asemenea de pe hartă.



- Ești sigur că ești bine? Ai fi putut să stai în cameră. mi-a șoptit Yoongi la ureche.


- Mmh... nu am vrut să stau departe de tine...



L-am auzit chicotind si am zambit. Să-l fac să râdă a fost unul dintre lucrurile mele preferate.




Bătrâni, consiliul tatălui meu, s-au așezat la o masă mare și au vorbit despre modul în care moștenitorul împerecherii noastre va conduce ambele țări. Primul copil ar stăpâni peste Harreses, în timp ce al doilea va stăpâni peste Athyns. De asemenea, ar trebui să concepe „planuri de rezervă”, așa că dacă un moștenitor a murit sau nu a vrut să conducă o țară întreagă, aveam pe altcineva care să o facă. De parcă am fi doar unelte de fabricare a bebelușilor, eu și Yoongi, și bebelușii, doar „modalități de a continua linia de sânge regală”. Tatăl meu a vorbit mult.  Ca foarte mult. Membrii consiliului nu au putut nici măcar să formeze multe sentințe înainte ca regele lor să intervină.


- Dacă este o fată?


- Dacă este un omega?


- Dacă nu pot aduce niciun moștenitor?



Citește printre rânduri „Dacă fiul meu este un omega incompetent care nici nu reușește să facă ceea ce s-a născut să facă”.



De fiecare dată când tatăl meu s-a învârtit cu câteva... remarci neplăcute, Yoongi era acolo să mi frece spatele și șoldurile pentru a mă calma. După un timp, mi-am lăsat mintea să zboare. În curând aveam să plec în țara lui Yoongi.  Ce am face pe nava lui timp de câteva săptămâni? M-ar revendica din nou? O va face înainte să plecăm? Sau după ce ajungem la castelul lui? Sper că de data asta voi fi în stare să rămân treaz.



-.Ei bine, regele meu, dacă nu ai trimis omega la închisoare...



Am deschis brusc ochii.



Un omega? Trimis la închisoare? De ce?


Am ridicat capul și m-am uitat la cei doi regi. Yoongi a făcut la fel.



- Acest omega m-a insultat în mod public, Yong Shik. Nu puteam doar să aștept acolo și să-l las să mă lipsească de respect.



- Își apara prietenul!



- Cine a fost trimis la închisoare? am întrebat deodată.



Aveam îndoielile mele.



Pur și simplu nu-mi venea să cred



Nu ar putea fi suficient de prost ca să facă asta...



Tatăl lui Yoongi s-a uitat la mine cu milă, apoi la fiul său, apoi la tatăl meu.



- Micul tău prieten Taeh...


- L-AI TRIMIS PE TAE LA INCHISARE??? am strigat în timp ce mă ridicam brusc, trântindu-mi mâinile pe masă.


- Jimin Baby... Nu... a început Yoongi


- CUM AI PUTUT?




- Fiule, stai jos chiar acum sau...



- Sau ce? Mă vei arunca la închisoare?  am batjocorit. Mă vei închide și vei face din mine un exemplu: iată ce se întâmplă atunci când îi lipsești de respect pe cei puternici alfa!



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 23, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum