Familia regalăTrecuseră patru zile de când Yoongi și familia lui nu au pus piciorul pe pământ. Era mijlocul lunii iulie și briza rece a mării era cu adevărat răcoritoare pentru prinț.
- Ești bine frate? a întrebat Namjoon în timp ce stătea lângă fratele său.
- Defineste bine.
Namjoon chicoti fără amuzament.
- Știi că nu ar trebui să fii atât de îngrijorat de toate astea.
- Poți spune tot ce vrei, nu poți înțelege. a răspuns Yoongi cu răceală. Nu m-am confruntat niciodată cu un omega! Cum naiba aș putea... Știi... și dacă l-aș răni în timp ce...
Namjoon oftă.
- E clar că nu ai citit cărțile pe care ți le-am împrumutat, spuse cel mic.
- Nu toată lumea este un tocilar ca tine, a spus Yoongi.
- Ei bine, din moment ce sunt un frate CHIAR misto, iti fac un CV. Omega-ul cu care urmează să te căsătorești va avea, probabil, niște cursuri despre cum să mulțumești un alfa!
- T... Serios ??? Dar...
- Athyns este o insulă. Are părțile sale bune și rele. Vremea, amplasamentul strategic, sursele de hrană, toate acestea sunt părțile bune. Una dintre părțile sale mai rele este că sunt izolați de restul lumii! Lucruri care nu se fac acasă de secole încă se întâmplă acolo și inferioritatea omegaului este un exemplu.
- Eu...Eu habar n-aveam... mormăi Yoongi.
- E bine că va veni să locuiască la noi, spuse Namjoon înainte de a pleca.
Namjoon a fost întotdeauna mai bun cu cuvintele și oamenii decât a fost Yoongi vreodată. Așa a fost chiar de când erau copii. Într-o zi, Yoongi avea 8 ani, iar Namjoon 6, cel mai mare făcuse o fată să plângă și nu știa de ce. Fratele lui mai mic a trebuit să-i explice câteva lucruri și l-a făcut să-și ceară scuze. 20 de ani mai târziu, a fost tot la fel!
Brusc, vigilent a strigat "PĂMÂNT!!!”. Yoongi se uită spre unde se îndreptau. Nu se vedea prea multe de aici, dar deja arăta ca o insulă frumoasă, cu mulți copaci și un munte foarte înalt. Era ora 3 după-amiaza și mai avea nevoie de aproximativ 4 ore pentru a ateriza. Până atunci, Yoongi a decis să citească un minim din cărțile pe care i le-a luat fratele său.
■¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤■
Barca a aterizat în cele din urmă. Practic tot orașul era acolo să-i întâmpine. Erau îmbrăcați în mare parte în tunici albe sau galbene. Yoongi mergea lângă Jungkook și urmăreau gărzile lui Athyn care îl conduceau la castel.
Jungkook se concentra pe rolul său de gardă de corp, dar prințul știa că, de îndată ce avea o zi liberă, va alerga, se uită la fiecare casă, va mânca în fiecare restaurant și va cocheta cu oricine va vedea. Yoongi a chicotit la idee. Cel mai bun prieten al lui va alerga în timp ce el ar lucra la acte plictisitoare de nuntă.
Sunetele de trâmbițe l-au adus pe Yoongi înapoi pe pământ. În fața castelului, regele stătea în picioare, însoțit de diverse persoane. Yoongi s-a uitat repede la toți, dar nu a găsit pe cineva care ar putea fi prințul. Regele a mers la ei și l-a salutat pe tatăl lui Yoongi cu o îmbrățișare.
- Yong shik! Ma bucur sa te vad!
- Lord Jae a câștigat!!! A spus tatăl lui Yoongi în timp ce îi spunea lui și fratelui său să se apropie. Permiteți-mi să vă prezint fiilor mei. Cel mai mare, Yoongi și cel mai tânăr, Namjoon.
Regele s-a apropiat de Yoongi și l-a privit din cap până în picioare. Apoi și-a oferit mâna lui Yoongi să o strângă.
- Este o plăcere să-mi cunosc viitorul ginere! spuse regele cu un zâmbet fals evident.
- Plăcerea este a mea, a răspuns Yoongi automat, deoarece a plecat pentru acest moment de aproape o lună. Dar dacă nu este prea nepoliticos să întreb, unde este prințul?
Regele și-a păstrat zâmbetul fals pe față.
- E în camera lui, spuse regele. O să sun pe cineva să-ți arate drumul. Pot să înțeleg că vrei să-l cunoști chiar acum... a terminat ultima propoziție cu un clipit jenant.
- N...Nu, nu e să... dar Yoongi nu a avut timp să termine pentru că persoana pe care a chemat-o regele era acolo.
- Prințul Yoongi, acesta este Seokjin, fiul surorii mele. El vă va arăta calea.
Tipul era puțin mai mic decât mine. Purta o tunică albă și sandale maro. Fața lui era cu adevărat frumoasă și avea umărul lat. S-a aplecat puțin.
- Îmi pare bine să te cunosc, spuse el. Te rog urmareste-ma.
Yoongi a urmat omega-ul și în timp ce mergea în castel, toată lumea din drum s-a aplecat înainte de a continua ceea ce făceau. Am mers mult timp. Nu că castelul era gigantic, ci doar că camera prințului părea să fie la ultimul etaj al castelului.
O parte din plimbare s-a făcut în tăcere deplină, până am început să vorbesc.
- Deci... Cum este prințul? Am întrebat.
- Prințul Jimin este un Omega foarte dulce. Sunt sigur că vei fi mulțumit de el.
- Hum... Și ce-i place lui?
- Îi plac lucrurile dulci și drăguțe. În afară de asta, nu prea știu. Tatăl lui nu-l lasă să iasă din castel.
- C...Serios ??? Dar... de ce ?
- Nu e locul meu să vorbesc despre asta. Acum, dacă mă scuzați, o să plec. Încă trebuie să-i cunosc pe ceilalți membri ai familiei tale. S-a aplecat și a plecat. După câteva secunde, ușa s-a deschis. Un băiat cu părul șaten și-a scos capul afară și s-a uitat la mine curios.
- Sunt prințul Yoongi. Sunt aici să-l văd pe prințul Jimin.
_____
Nu uitați sa votați și sa comentați dacă va place carea. Love you 💕🤗
CITEȘTI
Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea
FanfictionYoongi - Alpha prințul Haresses, I se promite lui Jimin - Omega, printul Athys. Yoongi se teme că Jimin nu îl va accepta, în timp ce Jimin se teme că nu va fi suficient de bun. Dar poate că nunta asta aranjată nu poate fi atât de rea...