Jimin, prințul Athyns.O bubuitură puternică l-a trezit pe tânărul prinț. Curând după aceea, cineva a sărit pe bietul băiat și a început să-l scuture.
- Jiminie!!! Trezeste-te, trezeste-te !!!
-Tae... Doamne... lasa-l sa respire! A spus garda regală și l-a ridicat pe Taehyung pentru a-l îndepărta de pat.
- Hobi!!! Haide!!! Trebuie să se trezească!!! Cel...
- Sunt treaz...spuse printul in timp ce se ridica incet in patul lui si incepea sa se frece la ochi.
- Jiminie!!! L-a înveselit Tae în timp ce încerca să se apropie din nou de pat, dar nu a reușit când Hoseok și-a pus brațul în fața lui. Taehyung și-a întors capul să se uite la Hoseok.
- Jung Hoseok, nu ești amuzant.
- E în regulă Hobi, poate veni dacă...
Jimin nici măcar nu a avut timp să-și termine fraza, deoarece Tae era deja în patul uriaș, ghemuit de gâtul celui mai bun prieten al său.
Jimin a oftat și s-a întins din nou, gata să se întoarcă în lumea viselor.
Numai că Tae avea alte planuri.
- Yah!!! Nu adormi din nou!!! Tatăl tău te vrea îmbrăcat și gata în 45 de minute!!
Ochii lui Jimin s-au deschis.
- Ce!? De ce nu ai spus-o mai devreme??? M-am plâns de omega în timp ce mă ridic și alerg la baie
S-au auzit sunete de stropire cu apă și apoi, Jimin și-a cerut hainele, Taehyung l-a ajutat să se îmbrace. Ținuta lui a zilei a constat în sandale aurii, pantaloni lejeri, albi și o tunică albă cu mâneci lungi. Tae i-a periat puțin părul lui Jimin și a fost gata de plecare! În timp ce se îndreptau către biroul regelui, l-au întâlnit pe Jin.
- Jinnie! spuse Jimin în timp ce alerga să se întâlnească cu cel mai în vârstă cu o îmbrățișare. Jin chicoti și bătu mâna pe părul prințului.
- Nu ar trebui să-ți cunoști tatăl? a întrebat Jin
- Acolo mergeam.
- Ho, nu e în biroul lui, este în sala tronului.
- Woa... E acolo asa devreme??? a spus Hoseok
- Fii politicos tinere și da, e acolo la ora asta a zilei. Cred că are treburi importante de care să se ocupe, a spus omega mai bătrân.
- Bine atunci, mergem acolo! a spus Jimin.
Au mers împreună spre sala tronului. Tatăl lui Jimin era acolo, stătea pe scaunul regal și citea niște hârtii. Jimin a mers la tron și s-a aplecat câteva secunde.
- Tu ai cerut de mine, tată? a întrebat prințul.
- Da, trebuie să vorbesc cu tine despre nunta ta.
Stomacul lui Jimin s-a răsturnat. A făcut asta de fiecare dată când cineva a menționat nunta lui cu prințul Yoongi.
- D...Desigur... Despre ce vrei să vorbim?
- Tocmai ai împlinit 18 ani, înseamnă că de îndată ce vei fi fertilizată de un alfa, în timpul căldurii, vei avea 90% șanse să rămâi însărcinat. Stii asta, nu ?
Obrajii lui Jimin au devenit roșu aprins în timp ce se juca cu degetele.
- D... Da tată...
- Bun. Știi că și eu aștept un moștenitor în primii doi ani ai nunții tale, nu?
- Da tată
- Bun. Știi ce va trebui să faci, nu? Ai luat cursuri despre cum să-i faci pe plac unui alfa.
- Da tată
- Foarte bun. De asemenea, am vrut să vă informez că regele Harreselor și familia lui vor vizita mai devreme decât ne așteptam. Se pare că au trebuit să anuleze ceva, așa că au avut timp să vină aici mai devreme. Vor fi aici în trei zile. Mă aștept să fii cel mai bun pentru viitorul tău soț. Înțeles?
- Da tată
- Ho și nu-l lăsa pe băiatul ăla Jeon să se apropie de tine începând de acum.
Jimin făcu ochii mari.
- D... Dar tată... Hoseok este garda mea de corp și...
- Nu am vrut să spun că el nu poate fi aproape, am vrut să spun că voi doi nu vă puteți ghemuii deocamdată. Mirosul lui l-ar putea enerva pe viitorul tău soț și nu vrem să se întâmple asta. Corect ?
- N... Nu... Tată
- Poți să te întorci în camera ta deocamdată.
Jimin s-a întors și a ieșit de pe tron. A alergat în camera lui și a ignorat întrebările prietenilor săi. Imediat ce a ajuns în camera lui, a închis ușa, și-a dat sandalele jos și s-a ascuns sub păturile patului. Lacrimile amenințau să cadă, dar el le reținu. Tatăl lui a fost așa de când mama lui a murit. El a fost așa și înainte de asta! În această țară, Omega nu sunt discriminați, dar nu au putut continua numele de familie, de aceea majoritatea familiilor aveau cel puțin un alfa sau un beta.
Jimin a fost primul născut, dar a fost un omega, născut din doi părinți alfa. La început nu a contat pentru părinții săi, dar când regina a murit în timp ce dădea naștere celui de-al doilea prinț care nu a supraviețuit, regele l-a închis pe prințul omega în castel și și-a petrecut timpul să încerce să-i găsească un soț fiului său.
Lui Jimin îi era dor de mama lui. Îi era dor de brațele ei blânde care îl țineau aproape de pieptul ei ori de câte ori avea un coșmar. Îi era dor de parfumul ei liniştitor. Îi era dor de tot.
Nu și-a dat seama, dar lacrimile au început să-i cadă pe pernă.
Chiar spera că prințul Yoongi nu va fi prea rău...
_______
Vă rog să votați și să comentați 🤗💕💕
CITEȘTI
Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea
FanfictionYoongi - Alpha prințul Haresses, I se promite lui Jimin - Omega, printul Athys. Yoongi se teme că Jimin nu îl va accepta, în timp ce Jimin se teme că nu va fi suficient de bun. Dar poate că nunta asta aranjată nu poate fi atât de rea...