În căldura momentului

430 37 3
                                    


Bine, așa că Namjin smut în acest capitol! Nu-ți place, nu-l citi și te rog, fii înțelegător, e ca prima dată în viața mea când voi scrie smut așa că...

Oricum, bucură-te!

●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~●~



POV Jimin

De îndată ce am simțit mirosul, m-am repezit din sufragerie și am ignorat ordinele tatălui meu de a reveni. Când am ajuns în bucătărie, era mai rău decât îmi imaginasem. Jin era acolo, pe pământ, agățat de prințul Namjoon pentru viață dragă. Prințul menționat părea... speriat? Nu se atingea de vărul meu și doar căuta peste tot sprijin. Am putut vedea că a avut probleme în a se reține și asta a luat o decizie. Am prins curajul pe care îl aveam în trup și am îngenuncheat să mă uit la Namjoon.  când iau toate

- Vr...Vrei să te împerechezi cu vărul meu?  Am întrebat



POV Namjoon

Vrei sa te împerechezi cu vărul meu?

El chiar întreabă asta??? El părea extrem de serios...


- Hum... B... Bine...

- Nu avem timp pentru asta! Vrei să-l împerechezi pe Jin?


La menționarea numelui său, Jin s-a apropiat de mine cu un scâncet, nasul încercând să ajungă la gâtul meu.

Vreau să-l împerechez?


- Desigur, am spus eu răspândit.



Prințul Jimin zâmbi. În spatele lui au apărut tatăl meu și regele. M-am uitat la tatăl meu. Părea că s-a gândit la asta câteva secunde înainte de a da din cap.  M-am uitat apoi la rege. Expresia lui era... ciudată... nu o pot descrie cu adevărat. Pur și simplu a dat din umeri și a plecat. Jimin s-a uitat la mine.


- Urmează-mă. A ordonat el.


L-am luat pe Jin în stil mireasă și l-am urmat pe prinț. Ne-a dus într-o parte a castelului pe care nu am mai văzut-o până acum. Nu erau ferestre, pereții erau din beton gri și mi s-au luminat niște lumânări foarte mici. Am încercat să mă concentrez asupra locului în loc de respirația fierbinte a lui Jin în gâtul meu. Jimin se opri în fața ușii. Am văzut că îi era greu. Omega-urile în căldură au eliberat un miros deosebit care i-a descurajat pe alți omega să se apropie de ei. Jimin practic se lupta cu instinctele lui chiar acum și pentru un omega, era ceva extrem de greu de făcut.


- Acestea sunt camerele speciale pentru omega în căldură. Este pentru persoana lui Jin a explicat. Este perfect izolat și nu sunt permisi alfa aici, dacă nu e pentru a-și ajuta perechea. utilizare. El

- Bine...

- Jin a spus... Jin a spus că a vrut să... devină perechea ta. Numai că nu știu dacă e pregătit pentru asta. Uneori, în mijlocul ciclului de căldură, un omega poate avea câteva ore de luciditate.  Dacă se întâmplă, va trebui să-l faci să mănânce și va trebui să-l întrebi dacă este în regulă. Până atunci, trebuie să nu-l muști. Înțelegi ?


Am rămas uluit. Jin a vrut să se împerecheze cu mine? Alfa-ul meu practic a mârâit din cauza asta! Am dat din cap să-i spun lui Jimin că am înțeles. Mi-a dat cheia care era atârnată lângă uşă şi mi-a spus că este singura cheie care putea deschide această uşă. L-am luat și am intrat. Jimin a închis ușa în timp ce l-am așezat pe Jin pe patul mare care se afla în mijlocul camerei. Nu m-am uitat la el de două ori și m-am dus să încui ușa când m-am întors, a trebuit să mă întorc să nu mă uit la el pentru ca eu să țin controlul. Respira greu, cu obrajii roșii aprinși, ca păturile de sub el care contrastau cu pielea lui palidă.  Mi-am mușcat interiorul obrazului, încă fără să mă uit la el. Nu numai aspectul lui mă înnebunea, ci și parfumul lui!  Are un amestec frumos de afine, vanilie și zahăr, cu o notă de excitare și slick.


Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum