Ploaia este o bitch uneori

361 35 17
                                    


POV Yoongi

- Copii! Ora prânzului! I-a chemat  Jungkook jucăuș.

L-am văzut pe Hoseok lăsându-l pe Tae și l-a întrecut pe Jimin care alerga deja spre noi. El a câștigat cursa și a lăsat în urmă un Jimin care stăpânește. Am chicotit și m-am așezat lângă el.

- Nu fi așa, am chicotit eu.

- Dar.. Dar el întotdeauna câștigă în orice!

- Da, Hobi. Ești enervant, spuse Tae înainte de a se așeza lângă Jungkook care zâmbi la acțiune.

- Asta pentru că sunt cel mai bun în toate! S-a lăudat cel mai tânăr cu un rânjet plin înainte de a mânca din sandvișul său.

- Sunt... Sunt sigur că Yoongi este mai bun decât tine cel puțin la un lucru! a spus Jimin


M-am uitat la... soțul meu. Se înroși și se uita la poala lui. L-am auzit pe Jungkook râzând nebunește.


- Ce e așa amuzant? Am întrebat

- Ei bine, are dreptate! Mă îndoiesc că cineva va câștiga vreodată un concurs de dormit împotriva ta! Spune el în timp ce își ștergea lacrimile false.

- Yah! Sunt bun în multe lucruri! m-am apărat

- Precum ce? Întrebă Hoseok rânjind



M-am uitat la el. Ce ticălos insolent. Nu l-am putut lăsa să mă sfideze când eram cu perechea mea și cu garda de corp


- Ca să taci proștii care se cred mai buni decât toată lumea pentru că pot câștiga niște lupte.


I-am auzit pe Jimin și Tae gâfâind, Jungkook a început din nou să râdă și Hoseok doar se uită la mine cu furie pură în ochi.


- Cum îndrăznești...

- Nu, cum îndrăznești? i-am raspuns inainte sa ma ridic. Doar pentru că soțul meu este prietenul tău, nu înseamnă că poți vorbi cu mine atât de lejer.

- Yoongi! Spuse Jimin, trezindu-se prea devreme, urmat de Hoseok, apoi de  Jungkook si Tae.

- Îmi pare rău Jimin, dar nu-l voi lăsa pe prietenul tău să mă insulte.

- Oh, acum te-am insultat? L-a batjocorit Hoseok. Nu crezi că ai reacționat puțin? Suni ca Jin!

- Nu juca acest joc cu mine, băiete.

- Daca o fac? Te duci să plângi la tatăl tău și să ordoni execuția mea?

- Destul!!

Ne-am întors cu toții. Jimin ne privea pe Hoseok și pe mine cu un amestec de furie, tristețe și frică în ochi.

- Jiminie...

- Nu! Amândoi vă certați ca niște copii când ar trebui să ne bucurăm de zi!  Hoseok, nu vorbești așa cu cineva pe care tocmai l-ai cunoscut. Și Yoongi, nu exagera doar pentru că sunt aici și vrei să arăți ca un alfa puternic!



POV Jungkook

Toată lumea a tăcut. Nimeni nu vorbea.  Sunt sinonime.


Niciodată, și acum despre ce vorbesc, l-a certat cineva pe Yoongi așa! De obicei, din cauza prezenței sale alfa, nici un omega nu s-ar gândi să vorbească așa cu el, dar... nu știu dacă este pentru că sunt căsătoriți acum, dar Jimin a reușit să-l închidă pe Yoongi. Și știu, egalitatea socială, omega nu sunt slabi, bla bla bla... faptele sunt totuși că omega sunt mai supuși alfalor decât să zicem un beta sau un alt alfa! M-am uitat la Tae și părea să-i treacă aceleași lucruri prin minte.



Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum