POV Jungkook- Hei hei hei... Nu este adevărat! Nu s-a înecat! El este încă în viață undeva și Yoongi are grijă de el! Am încercat să-l înveselesc pe Taehyung.
În timp ce Tae îmi spunea povestea lui, a început să se ghemuiască din ce în ce mai mult pe el însuși și chiar acum, nu era altceva decât o mică minge în colțul camerei sale.
- De unde poți ști asta??? A strigat furios după ce și-a ridicat capul, lăsându-mă să-i văd fața udată de lacrimi. Nu ești cu ei, nu poți ști!!!
- Doar știu bine!
De ce era el așa? Unde era Taehyung vesel și optimist pe care l-am întâlnit? Cum de și-a pierdut speranța atât de repede?
- Nu există nicio modalitate posibilă de a fi încă în viață!
Bine. Am avut destul.
- Taehyung, am nevoie să mă asculți chiar acum! am spus folosind vocea mea tare. L-am auzit pe Tae plângând și l-am văzut prezentându-mi gâtul într-o supunere totală. Nu mă deranja să folosesc această voce când aveam nevoie și chiar acum, Tae trebuia să mă asculte.
- Îmi pare rău... Îmi pare rău... L-am auzit șoptind.
M-am apropiat de el și m-am așezat chiar în fața lui.
- Tae, uită-te la mine. Și-a ridicat capul și s-a uitat la mine cu ochi triști și fricoși. Ai o legătură foarte specială cu Jimin. O pot simți. La fel cum am una cu Yoongi. Acum, legătura de legătură poate fi simțită doar în timp ce îți asculți inima. Poți să-mi spui ce îți spune inima ta?
- Eu... Ei sunt...
- Nu capul tău Tae. Nu am nevoie să-ți folosești capul sau logica, am nevoie să-ți folosești inima. Spune-mi dacă Jimin este bine. Spune-mi dacă sunt în viață.
Omega s-a uitat la mine neîncrezător. El a clătinat din cap și a privit în jos. Am oftat și m-am lăsat pe spate. Cum trebuia să fac asta? Confortarea unui omega nu este în domeniul meu! M-am uitat înapoi la omega, pentru că încă nu a rostit niciun cuvânt.
Taehyung închisese ochii și își pusese o mână peste inimă. L-am văzut încruntându-și sprâncenele și deodată, un val de lacrimi și-a făcut loc pe obraji.
- Tae...
- Ei... Sunt în viață, a răsuflat el. I-am vazut...
- Tu... Tu i-ai văzut? am întrebat neîncrezător. Am putut simți doar energia lui Yoongi. Nu l-am putut vedea!
- Eu... știu unde sunt! Spuse el calm, dar cu un zâmbet care ar putea risipi norii de afară.
De ce naiba îmi batea inima atât de tare?
POV Yoongi
Ce naiba făceau? Ar fi trecut aproape o zi de când Jimin și cu mine am fost prinși în această gaură de rahat. Am reușit să prind o căprioară pe care să o mâncăm și am uscat-o cu un foc mic pe care l-am putut aprinde. Ploaia stinsese focul pe care le spuneam celorlalți unde suntem și acum, nu aveam altceva decât unul pe celălalt care să ne țină de cald.
În prezent, stăteam întins pe spate cu Jimin deasupra mea, ghemuit la pieptul meu și în timp ce brațele îi înconjurau corpul lui mic.
CITEȘTI
Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea
FanfictionYoongi - Alpha prințul Haresses, I se promite lui Jimin - Omega, printul Athys. Yoongi se teme că Jimin nu îl va accepta, în timp ce Jimin se teme că nu va fi suficient de bun. Dar poate că nunta asta aranjată nu poate fi atât de rea...