Flashback

317 30 2
                                    

Ca să nu fii pierdut, am scris acest capitol ca și cum Tae ar fi vorbit tot timpul. Bucurați-vă!

Doar dacă nu vă amintiți, Erau la plajă, o lovitură de furtună, Jimin și Yoongi au căzut în apă și au fost târâți, Tae, Hobi șu Jungkook s-au întors la castel să le spună ce s-a întâmplat, regele este supărat, Tae nu se simte bine, Jungkook încearcă să-l aducă la Tae spune să mai deschidă ceva despre el trecutul său în acest capitol!

Enjoy!





Nu prea îmi amintesc fosta mea țară.  Îmi amintesc doar că era foarte cald și că era mult nisip peste tot. Într-o noapte, am fost atacați și tatăl meu și toți ceilalți bărbați și alfa au fost uciși. Doar copiii, femeile omega și beta au fost cruțați.  Am călătorit nu știu cât timp. Am văzut cascade, păduri adânci, munți, toate din mica mea cușcă făcută din lemn.


Mama mea s-a îmbolnăvit în timp ce călătorim și, se pare, o simplă sclavă beta nu era suficient de importantă încât să irosească medicamentele cu ea, așa că au lăsat-o să moară. Nici nu-mi amintesc ce simțeam atunci.



Până la urmă, ne-am oprit aici. In acest oras. Eram vânduți celui care era gata să plătească suficient. În timp ce alți sclavi erau prezentați, o voce mică mi-a atras atenția.


- Hei! Care e numele tău ?


M-am uitat. Un băiețel stătea în afara cuștii. Mâinile lui strângeau cu pumnii stâlpii și o pelerină mare îi ascundea fața.



- Cine ești tu? Am întrebat


- Numele meu este Jimin! Am patru!


- Ce vrei?


- Ce faci acolo? El a intrebat. Nu este un loc pentru copii!



Le-am arătat bărbaților care ne-au înrobit.


- Intreaba-i! Nu știu de ce sunt aici!


- Ai vrea să fii prietenul meu? a întrebat Jimin


- De ce ?


- Pentru că nu am mulți prieteni și se pare că e la fel și pentru tine!



Mi-a zâmbit. Drăguţ. Am simțit că era și un omega.



- Da, sigur de ce nu. Am ridicat din umeri


- Chiar??? Cool!!!




Apoi a fugit.



- Hei! Unde te duci???



L-am văzut dispărând în mulțime și am oftat. Probabil că un copil a luat un pariu de la prietenii lui.



A venit rândul meu să fiu prezentat și bărbații m-au târât afară de cătușe. M-a făcut să urc pe o scenă ieftină din lemn în fața unei mulțimi mari, în mare parte bărbați.


- Un bărbat omega! Aproape de cinci ani! Ochi căprui și păr negru. Începe la...

- O să-l iau! A susținut o voce în mulțime. Toată lumea s-a uitat la sursa vocii. Era o femeie. A purtat aceeași pelerină ca băiatul de acum câteva secunde.



Toată lumea a început să râdă de femeie. De ce ar crede un simplu om de rând că ar putea cumpăra un sclav?


- Îmi pare rău doamnă, dar facem afaceri cu oameni serioși. Întoarce-te la ferma ta. spuse liderul caravanei


Yoonmin | omegaverse | o nuntă aranjată nu este poate atât de rea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum