tanıtım

323 127 71
                                    

"Sanık cemal Arslan'ın cinayetle suçlandığı davada ,suçlu olduğu gerçeği ortaya çıkmıştır.Cinayetten dolayı 15 yıl hapis taleb edilmiştir"

Suçlunun babası avukat demir arslan itiraz edecekti k savcı Mehmet Korfalı
Onun konuşmasına engel oldu.

Ayağa kalkıp elimde ki dosyada ki delilleri hakime verdim.Hakim dosyayı karıştırdıktan sonra bana geri verdi ve duruşmanın bittiğini söyledi.

Çıkar iken bir el kolumu tutarak gitmeme izin vermedi. Bu suçlunun babasıydı .
"Napıyorsunuz demir bey!"dedim ve yanımızdan savcı geçti.

Bizi farkedince yanımıza gelip beni çekti.
"Burda sayın avukat hanım gelmiş uydurduğu delilleri savcıya vererek oğluma hapis yidiriyor savcım!"dedi avukat.

"Oğlun masum bir kadın cinayeti işledi avukat.Burda gelmiş cinayetle ilgilenene el kaldırmak sana mı düştü!diye bağırdı Mehmet savcı.

Herkes bize bakıyordu.Avukat Mehmet savcının yakasına yapıştı ve araya girip engel oldum.Avukat savcının yüzüne yumruk atmıştı. dudağı patlamıştı.

Sandalyeye oturttum savcıyı. "Gerek yok" demesine rağmen yine de dudağını tedavi ettim.

6 gün önce
Her yerde karşıma avukat derin çıkıyordu.Her gün dua ediyordum birgün benle ilgilensin diye.

Şimdiki zaman
İşte istediğim olmuştu benimle ilgileniyordu.

Mahkeme,çok yakında. Tanıtım nasıl beğendiniz mi?

MahkemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin