Bölüm 3

129 103 16
                                    

Savcılığın 5.Günü (5 gün sonra)

Böyle aceleyle odama girdiklerine göre yolunda gitmeyen bir sorun vardı. Çünkü kolay kolay komiser erdal odama böyle saygısızcs girmezdi.

"Noldu erdal gelişme mi var?" Diye sordum.

Tabii ki olumsuz birşey olacak belli idi. Ben kendimden tanırım. Hayatımda aksiyon eksik olmaz. Hep aksiyon yaşarım.

"Sizin ilgilenmeniz gereken yeni cinayetin olduğu olay yerine gitmeniz lazım!daha çok görevim var savcım acele edin!"dedi erdal ve güldüm.

Erdal odamdan çıkınca kalemimi masaya bırakıp odamdan çıktım.

Artık çoğu kişi beni Savcı mehmet diye tanıyordu. Başarmıştım hayalimde ki mesleğe kavuşup mesleğimi yapıyotdum. 2. Günümde aylık maaşımı da almıştım. Artık bu durumdan gocuncağım birşey yok. İsteklerim oluyordu ve ben bunları gerçekleştiriyordum.

Babam bana istediğim arabayı 20 yaşımda almıştı. Ehliyetimi aldıktan 2 yıl sonra . Ben arabamı 6 yıldır kullanmama rağmen henüz onu çok seviyorum.

 Ben arabamı 6 yıldır kullanmama rağmen henüz onu çok seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benim arabam böyle bir arabaydı. Arabamla olay yerine giderken yolda Derin'i para çekerken gördüm. Onu görünce bu parayla napacak diye düşündüm.

"Aman mehmet,sanki senin paran"diye mırıldandım.

Bana derini bu parayla yolda bırakmak yakışmazdı.

Camı açıp ona bağırdım . "Derin! Nereye gideceksen bırakayım!" Diye bağırdım.

Beni görünce gülüp yanıma geldi. "Senin olay yerinde olman gerekmiyor mu sayın savcım" dedi derin.

"Tamam olay yerinde olmam gerekiyor da ,sen bu kadar parayı napacaksın ?" Diye sordum.

Bana gülerek yanıt verdi . Gülüşünün çok güzel olacağı gözümden kaçmayan bir detaydı.

"Sen git işini hallet anlatırım. Hem beni abim gideceğim yere bırakacak endişelenme mehmet savcım ." Dedi ve onu dinleyip işimi halletmeye gidecektim.

"İyi tamam görüşürüz"diyip arabamı çalıştırıp gitmeye başladım.

Bir cinayet vardı,bir ölü bir yaralı. Sebebi tarla meselesi. Tarlalar için hasımlar birbirini vurması gibi bir psikopatça cinayet.

Gün gelicek insan tarla,mal,mülk ,para için annesini,babasını,halasını,teyzesini,en yakın arkadaşını bile vurmaya başlayacak. Para ve mal çözülür. Fakat mahşer günü geldiğinde allaha nasıl hesap vereceksiniz?

Belki öldürdüğünüz kişinin yetim ya da öksüz kalacak çocukları var? O çocukların psikolojini nasıl onaracaksınız? Yaralı bir geçmişleri olucak. Belki de delirecekler.

Hepsi böyle şerefsizler yüzüne . Para için yapmayacakları yoktur bu heriflerin. Kötü bir haber vereyim , bu bir 1 ölü bir yaralının ölü olanı öldürenin babası.

MahkemeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin