Y/N pov:
Ahoj volám sa Y/N a mám staršieho brata Georga. Má kamarátov online ale nijak ma to nezaujíma. Ale viem že dokopy tvoria Dream SMP. No dosť o živote môjho brata. Je ráno a ja som sa rozhodla že si zahrám na gitare, keďže George a jeho kamaráti točia lore. No tak som zobrala gitaru a začala hrať.
George pov:
Točili sme s chalanmi lore, bol to SapNapov lore. Zrazu som počul nejaký zvuk. Až potom mi doplo že to hrá moja sestra a zakričal som na ňu: ,,Y/N stíš tú gitaru!" Až potom mi došlo že niesom mutnutý. V tej chvíli som dostal nával otázok: ,,Ty máš sestru?" ,,Ako sa volá?" ,,Môžeme ju spoznať?" ,, ... " Nevedel som na ktorú skôr zareagovať. Tak som povedal: ,,Moja sestra sa vám môže predstaviť aj sama, nemyslíte?" Chalani súhlasili.
Y/N pov:
Keď som dohrávala pesničku počula som ako na mňa kričí brat: ,,Ségra poď sa predstaviť, chalani ťa chcú zpoznať! " ,, Aha okay!" zakričala som naspäť. Išla som sa rýchlo obliecť pretože som bola ešte stále v pyžame a ako tak si učesať a zapnúť vlasy. Za asi tak približne 5 minút som už konečne trielila do Georgovej izby. ,,Ahojte!" povedala som. Nečakane ma všetci pozdravili naspäť! Tak som sa teda predstavila: ,,Ahojte, volám sa Y/N a mám 19 rokov." Odišla som naspäť do svojej izby a išla som si len tak kresliť. Po cca 37 minútach som sa išla pozrieť či George už vypol lore. Chcela som mu len povedať že idem do obchodu nakúpiť čokoládové vajíčka a zajačiky. Našťastie už len strihal predtočené videá a tak som mu povedala že idem do obchodu aby sa o mňa nebál. Večer keď som prišla domov, George už spokojne spal. ja som sa išla len prezlicť a išla som spať aj ja.
Ahojte! Dúfam že sa Vám 1. časť páčila. O maximálne 2 dní vyjde dalšia!
Nikol <3
YOU ARE READING
SapNap is my best friend?!
FanfictionNiesú tu žiadne 15+ scény! (aspoň v prvých 8 kapitolách)