Y/N pov:
Keď som sa ráno zobudila na budík, došlo mi, že meškám do školy. "Meškám na 1. deň svojho posledného ročníka na strednej!,,. Rýchlo som sa teda obliekla, urobila hygienu, ako-tak si učesala vlasy a doslova som letela do školy. Sap streamoval tak som mu len rýchlejšie ako bleskovo napísala lístoček a nechala mu ho na stole v jedálni. Keď som prišla na autobusovú zastávku, zistila som, že autobus stíham úplne na pohodu. Bola som tam aj so svojou bývalou najlepšou kamarátkou Lily. Bola z iného okresu a George ma nepustil samú na autobus (áno bojí sa že by ma niečo zrazilo alebo by ma niekto uniesol. Mať staršieho súrodenca je niekedy nanič.) Tak sme sa teda začali rozprávať o tom ako ide život a zistila som, že sa sem presťahovala a býva len dva domy odo mňa! "Mohli by sme sa dnes po škole stretnúť! Čo ty na to?,, navrhla len tak z ničoho-nič. "Jasné! Máš rada Dream SMP?,, opýtala som sa len tak. "Žartuješ? Jasné že áno! Najlepší sú GeorgeNotFound a SapNap! Stretnúť ich by bolo ako splnený sen!,, vykríkla s nadšením v hlase. "OK! Potom ti niekoho predstavím. Ak ti to nevadí. Tak sa stretneme u nás doma po škole?,, povedala som nadšene. "Jop!,, povedala. Ešte sme si stihli vymeniť telefónne čísla a nasadli do autobusu.
<po škole>
"George mám tu kamarátku! Môžeš prosím prísť aj s Nickom?,, povedala som Georgovi. "Tak. a teraz je čas na to sľúbené prekvapenie. Daj si prosím na oči túto šatku a počkaj na mňa tu OK?,, opýtala som sa Lily a ona prekvapivo súhlasila. O chvíľu som jej povedala aby si dala dole šatku. "Takže! Vieš kto sú títo dvaja chalani?,, opýtala som sa jej so širokým úsmevom na tvári. "No jasné že áno! To sú SapNap a GeorgeNotFound! Ahojte som vaša veľká fanúšička! Ale ako si ich sem dostala Y/N?!,, opýtala sa prekvapene. "Nó... Takže....George je môj starší brat a Sap je môj priateľ....,, vysvetlila som jej situáciu. "OMG! TY CHODÍŠ SO SAPNAPOM?! WOOW!!,, povedala zaujatím a zároveň nadšeným hlasom. "Ahoj! Ty musíš byť Lily, že?,, spýtal sa George milým tichým hlasom. "Oh Môj Bože. Môj idol vie moje meno! Mňa porazí!,, povedala si sama pre seba Lily. "OK! Takže ja a Lily ideme do mojej izby.. Vy môžete streamovať alebo strihať predtočené videá. Keby nás potrebujete, sme hore!,, povedala som aby som nejak prerušila to trápne ticho.
<o pol hodinu písania domácich úloh>
[Ding-Dong! Dong-Ding!] Niekto nám zazvonil na predný vchod a ja som musela ísť otvoriť, lebo chalani pozerali futbal. Bola to Lilyna mama. Pekne poprosila aby išla Lily domov lebo sa jej vracia otec zo služobnej cesty takže musia upratať. Lily sa len pobalila a išla domov. Po pár minútach znova zaznel ten otravný zvuk zvončeka. Predbehla som Georga a otvorila dvere. "Ahoj Lyl-,, Za dverami však stál niekto iný...
Ahojte vážený moji čitatelia! Táto kapitola sa schválne končí otvoreným koncom. V ďalšej kapitole sa začne skutočné drama! Teším sa na vaše komentáre! Tak zatiaľ! Mám vás všetkých veľmi rada!
-Nikol <3
أنت تقرأ
SapNap is my best friend?!
أدب الهواةNiesú tu žiadne 15+ scény! (aspoň v prvých 8 kapitolách)