Y/N pov:
Keď som sa ráno zobudila, zacítila som nádhernú vôňu, ktorá išla z kuchyne. Keď som zišla dole, zistila som že to Sap chystal raňajky. Objala som ho zozadu a dala mu pusu na líce. ,,Dobré ráno spachtoško!" povedal so smiechom Sap. ,,Dobré ráno.." povedala som rozospato. ,,Potom George s Clayom išli na rannú prechádzku, čo znamená, že sme sami doma. Zase." povedal Sap kľudným a milým hlasom. ,,Idem hore." povedala som. ,,Len prosím nezaspi! Nechce sa mi budiť ťa!" povedal Sap. Z jeho hlasu bolo počuť že má chuť sa začať smiať, ale zadržal to. ,,OK. Pokúsim sa!" povedala som mu sarkasticky. Išla som do svojej izby, dala si nové Bluetooth slúchadlá a začala vibovať s mojimi obľúbenými pesničkami. O pol hodinu ma SapNap prišiel skontrolovať, či náhodou nespím. ,,Ahoj. Potrebuješ niečo?" povedala som len tak bez rozmyslu. ,,Nič nepotrebujem! Len som sa prišiel pozrieť, či si náhodou nezaspala! Inak zlato raňajky sú hotové! Poď dole aby ti to nevychladlo!" povedal Sap.
,,OK.. Už idem." povedala som keď vychádzal z mojej izby. Iba som sa obliekla a išla sa konečne najesť, lebo ak by som neprišla, SapNap by ma vytiahol z postele a odtiahol ma až na prízemie do kuchyne a to vážne nechcem!
OK! Prepáčte že to je také krátke ale musím niečo vydať.. Mám vás všetkých rada! Pá
-Nikol <3
ESTÁS LEYENDO
SapNap is my best friend?!
FanficNiesú tu žiadne 15+ scény! (aspoň v prvých 8 kapitolách)