Konečne SapNap pov:
Dnes má Y/N narodeniny a ja s Georgom pre ňu máme skvelé prekvapenie. Už stačí len zistiť, ktorého Dream SMP člena má najradšej okrem nás dvoch. "George? Koho streamy pozeráva Y/N najradšej?,, opýtal som sa ho hneď, ako vyšiel zo svojej izby. "Akurát som preňho chcel ísť! Oh a príde aj jej dievčenský squad (skupina jej kamošiek keby niekto nevedel😘)!,, povedal mi na prízemí. "Si si istý, že sa vojdú do môjho mini-vanu?,, opýtal som sa ho opatrne. No jasné že nie! Preto ideme každý svojím autom!,, povedal George pokojne. "OK! Dom je už vyzdobený tak prečo nezobrať aj Y/N? Aspoň na tú oslavu príde neskôr a nenačapá nás ako jej robíme prekvapenie! Čo povieš šéfe?,, opýtal som sa ho so smiechom. "Nie je to zlý nápad, úprimne. Dobre ale vezieš ju ty. Ranboo bude prekvapenie!,, povedal George vážnym hlasom. Keď odišiel, vošiel som do Y/Ninej izby a dvihol ju na ruky. Opatrne som ju preniesol na zadné sedadlo a potichu zavrel dvere. keď som naštartoval, počul som ako sa Y/N posadila na sedadlo a opýtala sa: "Zlato? Kam to ideme?,, "Ideme pre tvoje kamošky! Inak všetko naj Y/N! Ak chceš, nemusíme sa rozprávať cez celé auto ale môžeš si presadnúť dopredu zlato!,, "OK.,, .
OK! Máme jeden dej rozdelený na viac kratších kapitol! Takže.... Prosím nehatujte ma za krátke časti, ale dochádza mi motyvácia a nemám nápady😥... Ešte raz sa ospravedlňujem za prikrátke časti! Mám vás všetkých rada!🥰
-Nikol <3
YOU ARE READING
SapNap is my best friend?!
FanfictionNiesú tu žiadne 15+ scény! (aspoň v prvých 8 kapitolách)