Kapitola 9.

42 1 2
                                    

Y/N pov:

Keď som zišla na prízemie, SapNap a ja sme začali jesť. Po raňajkách som spratala so stola. Potom, čo som umyla riad, cítila som pár rúk okolo pása a horúci dych na krku. "Chceš niečo?,, spýtal som sa ho. "Chcem ťa," povedal a ja som sa začala červenať. Potom ma otočil a pritisol si pery proti mne na bozk plný vášne. Po niekoľkých minútach sme sa odtiahli, aby sme chytili dych a znova sme sa pobozkali. Potom sa naše bozky zahrejú a pridali sme jazyky. Potom ma zdvihol a pripútal k stene. Pomaly sa skĺzol rukou pod moju košeľu, ale potom sme počuli otváranie dverí. ,George a Dream sú späť!!, to mi prešlo hlavou. "ČO V LÁSKE K DREAMXD JE TOTO!?,, zakričal George, keď sa Dream zmenil na doslovnú kanvicu na čaj." Y/N VYSVETLI MI TO!!,, George na mňa zakričal, keď som si zakryla uši. Bála som sa. Nikdy som nemala rada hlasné zvuky alebo príliš hlasný krik.

George pov:

Bol som naozaj nahnevaný. Nenávidel som myšlienku, že jeden z mojich najlepších priateľov bude randiť s mojou malou sestrou. "Y /N VYSVETLI MI TO!!,, potom som si uvedomil, čo som urobil. Kričal som na moju malú sestru. Predtým, ako som mohol niečo povedať, zakryla si uši a utiekla do svojej izby. "George, čo do pekla!?,, zakričal Sap." Nechcel som kričať...,, môj hlas sa triasol. "Ale kričal si! A teraz sa bojí!,, s tým, Sap vybehol hore. "Pokazil som to......... Ublížil som jej........,, potom ma Clay objal "Hej, to je v poriadku. Nemyslel si to vážne.,, povedal a ja som ho objal späť. "Ja viem. ,, .

SapNap pov:

Bežal som do izby Y/N a to, čo som videl, zlomilo moje srdce. Plakala. Prišiel som k nej a objal som ju. "Shh, bude to v poriadku. Nechcel na teba kričať.,, Povedal som tichým hlasom. "S-S-SAP? ČO TU ROBÍŠ?!,, povedal Y/N a objala ma späť. "Som tu, aby som ťa upokojil.,, zašepkal som jej do ucha. Keď sa trochu upokojila, išli sme do parku neďaleko jej domu. Keď sme prechádzali parkom, počul som za mnou kričať známy hlas. "Nick?!,, povedal ten hlas. "Natália?!,, povedal som prekvapene.


Čaute! Pardón že je to také krátke ale 10. kapitola bude 3-krát dlhšia. To vám sľubujem! Tri kapitoly idem robiť so svojou naj kamoškou. Ja by som to nezvládla bez nej. V ďalšej kapitole to začne byť zaujímavé/dramatické. Hehe. som zvedavá na počet gramatických chýb v ďalších kapitolách. Mám vás rada!

-Nikol <3

SapNap is my best friend?!Where stories live. Discover now