SapNap pov:
"Nick?!,, povedal ten hlas "Natália?!,, povedal som prekvapene. "Y/N, toto je moja ex-priateľka Natália. Nevideli sme sa spolu už 2 roky. ,,povedal som s presvedčením že sa skamarátia. "A toto je zasa kto? Akože to je tvoja mladšia nevlastná sestra alebo čo?,, povedala Natália s nechuťou v hlase. ,Mal som chuť povedať jej niečo, na čo nie je prípustné ani myslieť., nechal som to tak a predtým ako Y/N stihla niečo povedať, odpovedal som "Nie toto je moja priateľka, Y/N.,, . "TO AKOŽE NIE SOM PRE TEBA DOSŤ DOBRÁ!?,, Natália zakričala a Y/N sa za mňa schovala. Natália bola 6-krát hlasnejšia ako George, je jasné že bola vystrašená. Musel som niečo urobiť "Natália! Tak toto si už prehnala! Ja môžem byť s kým chcem. Nakoniec....ja som nebol ten čo ťa podvádzal s najlepším kamarátom!,, povedal som bez rozmyslu. "NO DOVOĽ! TO BOLO PRED DVOMA ROKMY! A PODVIEDLA SOM ŤA LEN RAZ! AJ TAK SME SA PO DVOCH MESIACOCH ROZIŠLI!,, povedala na svoju obranu Natália. Všimol som si že Y/N si išla dať zmrzlinu do cukrárne hneď pri parku. Na chvíľu som sa otočil a keď sa Natália konečne ukľudnila, išiel som za Y/N dať si zmrzlinu ale keď som si išiel sadnúť na miesto kde sedela Y/N, nebola tam! Potom, keď som sa otočil či by som ju náhodou nezbadal, videl som ju pritisnutú k stene s cudzím chalanom! "Hey! Nechaj moju priateľku na pokoji!,, povedal som naštvane. "Oh! Takže priateľka hej? No tak ale to neni možné lebo ja som jej frajer! Takže si láskavo nevymýšľaj!,, povedal, asi jej ex ešte celkom pokojným a zároveň nervóznym hlasom. "Ummm... T-Takže Sap toto je môj bývalí p-priateľ... J-Jacob...,, povedala Y/N neisto. Bolo na nej vidieť že sa bojí to povedať tak som jej pomohol rýchlo vykĺznuť z jeho náručia a ruka v ruke sme utekali domov. Keď sme sa konečne dostali domov, z Georgovej izby vychádzali divné zvuky Sap a ja sme sa len zasmiali a išli jednoducho spať.
Ahoj! Ďalšia kapitola je na ceste! Mám vás rada!
-Nikol <3
YOU ARE READING
SapNap is my best friend?!
FanfictionNiesú tu žiadne 15+ scény! (aspoň v prvých 8 kapitolách)