V kine

42 5 0
                                    

SapNap pov:

Včera som pozval Y/N do kina na Spider-man No way home. Neviem čo si mám obliecť lebo chcem vyzerať dobre (kvôli Karlovi). Hodil som na seba len čiernu košeľu a bledomodrú kravatu. Dal som si aj klasické tmavomodré rifle. ,,Môžeme ísť!" zahlásil som víťazne. ,,Sap čo robíš hore tak skoro?" povedala Y/N rozospato. ,,Presne Sap choď ešte aspoň na 3 hodiny spať." povedal Karl svojim ranným nevyspatým hlasom. Až teraz som si uvedomil, že je 1.00 ráno. Rýchlo som sa prezliekol do pyžama a išiel ešte na 3 hodiny spať.

Y/N pov:

SapNap mňa a Karla zobudil o 1.00 ráno lebo si asi myslel, že už je 23.30 večer. Ja som si teda ešte na chvíľu ľahla do svojej postele na 2 poschodí. Zaspala som do minúty a zobudila som sa až o 20.00 večer čo znamená, že je najvyšší čas sa začať chystať do kina. najprv som sa obliekla do najnovších šiat aké som našla. Išla som do kúpeľne a dala si make-up (len taký základný/jemný). Stihla som si aj natočiť vlasy!(Jééj to je výhra!!) O 23.30 som ohlásila chalanov a ešte neboli vychystaný! Teda Karl si len umýval zuby ale Sap bol v pyžame a stále v posteli!! Prišli sme do kina tesne po upútavkach. Asi v polovici filmu som zaspala a hlava mi padla na Sapove rameno. Cítila som ako ma nesie na rukách domov. Karl už odišiel domov za rodičmi a Sap ma položil na moju posteľ. Ja som takto pomaly zaspala.


Krátke ale neviem čo písať. Mám veľa školy a veľa súkromných záležitostí, takže nebudem tak často vydávať časti ale aj tak budú vychádzať! Mám vás rada!

-Nikol<3

SapNap is my best friend?!Where stories live. Discover now