Y/N pov:
Keď ma pustil, rýchlo ušiel na poschodie. Ja som si myslela že si ešte išiel na chvíľu zdriemnuť. ,,Strašný spachtoš." zamrmlala som si keď som vyšla na poschodie. Mala som ho rada. Bol veľmi milý a zhovorčivý. Keďže som bola po prechádzke dosť unavená, ľahla som si na svoju posteľ a pomaly zaspala.
SapNap pov:
Keď som ju pustil z obijatia, utiekol som na poschodie. Nevedel som čo to do mňa vošlo ale bolo to veľmi príjemné obíjmať svoju naj kamarátku. Začal som sa silno červenať a počul som jej kroky. Rýchlo som sa teda skryl do kúpeľne a zamkol. Prešla okolo kúpeľne a zavrela dvere na svojej izbe. O asi tak 10 minút som počul vzlykanie. Vychádzalo z Y/N-inej izby. Rýchlo som ju prišiel skontrolovať. ležala na posteli a plakala zo sna. Pohladil som ju po vlasoch, ľahol si k nej a pritúlil si ju k sebe. O chvíľu som zaspal aj ja. Keď som sa zobudil, vydel som že Y/N ešte spí. Pomaly som sa postavil z postele aby som ju nezobudil ale čo som si nevšimol bolo to, že ma držala za ruku. O chvíľu státia len tak na mieste si ma ani neviem prečo pritiahla späť k sebe. ,,SapNap. Si to ty?" povedala Y/N rozospato. ,,Á-Áno." odpovedal som neisto. ,,Ak chceš môžem ísť urobiť raňajky." ponúkla sa Y/N. ,,Nie. Ja pôjdem." povedal som. ,,Neodchádzaj! P-Prosím." povedala s úprimným hlasom. Hneď ako to dopovedala dala mi pusu a rýchlo sa ku mne pritúlila.
Tak a môžete čakať na ďalšiu kapitolu! Nebojte sa, dnes alebo zajtra je tu. Mám vás rada!
-Nikol <3
YOU ARE READING
SapNap is my best friend?!
FanfictionNiesú tu žiadne 15+ scény! (aspoň v prvých 8 kapitolách)