Sama doma

51 4 0
                                    

Y/N pov:

Dnes je ten deň kedy ide Gogy na Floridu. Včera som nevedela zaspať do 3.23 takže som spala až do obeda. Keď som si uvedomila koľko je hodín, ihneď som napísala Georgovy na Snapchat:         Y/N:  Ahoj bro!                                                                                                                                                                           Gogy: Ahoj ako si sa vyspala?                                                                                                                                           Y/N: Dobre. Už si pristál na Floride?                                                                                                                              Gogy: Áno, ale čakám na letisku na Claya.                                                                                                                  Y/N: Oki tak nebudem rušiť. Pá!                                                                                                                                       Gogy: Ahoj! Vydíme sa o mesiac!                                                                                                                                    Hneď ako som vypla mobil, prišla mi ďalšia správa. Táto však nebola od Georga, ale od SapNapa:                                                                                                                                                                                   Sap: Ahoj Y/N! Neišla by si zajtra do kina? Dávajú ,,Spider-man No home" !                                              Y/N: Ahoj Sap! Okay aj tak nemám zajtra čo robiť... O koľkej sa chceš stretnúť?                                        Sap: Čo tak o 22.30? 22.45 sa začína film.... A nemáš pri sebe Georga? Potrebujem sa ho niečo opýtať.                                                                                                                                                                                         Y/N: On ti to nepovedal? On je aktuálne na Floride u Dreama/Claya... Na mesiac.... TnT                      Sap: Oh...... Sorry nechcel som aby si bola smutná... On mi to povedal ale myslel som si, že mu lietadlo ide až zajtra....                                                                                                                                                         Y/N: To je ok... Ja sa len sama nudím a nemám sa s kým rozprávať a strihať záznami, lore a videá.      :(                                                                                                                                                                                  Sap: Oh! Ak chceš môžeme s Karlom príjsť a na ten mesiac tam bývať s tebou! :-D                                 Y/N: To by bolo skvelé!! Tak sa vidíme o 5 minút pred naším domom! Pá!  >=D                                        Sap: Oki. Pá!                                                                                                                                                                            Keď som vypla telefón v očiach som mala hviezdičky. Strašne som sa tešila! Sap príjde aj s Karlom ku mne domv a bude tu celý dlhý mesiac!! O 5 minút prišli, ale už bol večer takže sme si jednoducho ľahli každý do svojej vyhradenej postele a pomali sme zaspali.


Ahojte všetci! Dnes som sa rozhodla vydať viacero častí aby som mohla pomalšie vydávať a aby som mala čas aj na svoju najlepšiu kamarátku a na školu. Ale nebojte sa, stále budú vychádzať nové časti len nie tak často.... Mám vás rada!

-Nikol<3

SapNap is my best friend?!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon