Stále Y/N pov:
Keď som sa zobudila, cítila som, ako sa mi niekto hrá s vlasmi. "Nick? Si to ty?,, povedala som rozospato. "Áno zlato. To som ja.,, povedal potichu a dal mi pusu do vlasov. Ja som samozrejme o pár minút znova zaspala. To by som nebola ja keby nezaspím. Cítila som len ako Sap odišiel. ,Asi išiel streamovať., pomyslela som si. O asi tak 2 hodiny nerušeného spánku som sa zobudila na zvonenie svojho telefónu. Pozrela som sa a písal mi George.
Gogy: Ahoj! Išli sme so SapNapom do Starbucksu. Máme ti odtiaľ niečo priniesť?
Gogy: Halóóóóóó?
Gogy: Sééééégrááááááá!!!
Y/N: OK! OK! Už som tu! Prosím len sa ukľudni! Vieš o tom, že si ma akurát zobudil?!
Gogy: Hups! Ja som myslel, že si sa zobudila keď sme s Nickom štartovali auto.
Y/N: To by som ti odpísala na prvú správu! Veď vieš že mám nastavené zvonenie naplno! Som skoro infarkt z teba dostala!
Gogy: Sorry!
Y/N: OK. Inak dám si jedno capuchino (sorry neviem ako sa to píše😅). Vďaka za opýtanie!
Gogy: OK! Tak zatiaľ ahoj trpaslík!
Y/N: HEY! ČO SOM TI POVEDALA O TEJ PREZÝVKE! (v príbehu je Y/N nízka)
Gogy je teraz offline
"Radšej si idem pozrieť nejaký horror. Keď tu nie je ani George ani SapNap môžem si konečne pozrieť aj horror! Čo tak It! Áno!,, rozprávala som sa sama so sobou.
<Time skip>
Po tom ako sa horror skončil prišli chalani. Keď otvorili dvere, od strachu som sa schovala pod gauč. Potom ma ešte pol hodinu hľadali. Už bol večer tak sme proste išli so Sapom spať a Gogy ešte chvíľu streamoval. Inak zajtra mám narodeniny takže sa chcem poriadne vyspať do krásy.
Ahojte! Takže ďalšia kapitola vonku! Ja viem že je krátka ale musím niečo vydávať. Mám vás rada!
-Nikol <3
YOU ARE READING
SapNap is my best friend?!
FanfictionNiesú tu žiadne 15+ scény! (aspoň v prvých 8 kapitolách)