Niečo viac ako kamarátstvo

43 4 0
                                    

Y/N pov:

Keď som sa ráno zobudila, zišla som do kuchyne aby som si urobila raňajky. Na gauči spal Sap a zdal sa byť celkom smutný. Asi pretože Karl včera nemohol byť s ním u nás doma. Jedna vec mi moje smutné predtuchy potvrdila. V pevnom objatí zvieral fotografiu jeho a Karla. Bolo mi nad nebo jasné že ho tak nemôžem nechať, ale nevedela som čo mám urobiť. Ako som pri ňom rozmýšľala, jednou rukou si ma pritiahol k sebe na gauč. Začala som sa červenať, ale bolo to veľmi príjemné len tak ležať pri svojom naj kamarátovi. Obíjmol ma trochu silnejšie ale stále to bolo veľmi príjemné. V tej chvíli sa začal usmievať. ,,Je strašne zlatý keď spí." zamrmlala som si pošepky. Chvíľu po tom som zaspala aj ja. Zobudila som sa na SapNapove slabé chrapkanie. Postavila som sa z gauča a išla sa konečne naraňajkovať. SapNapovi som urobila lievance s Nuttelou. Nechala som mu ich na stole aj s odkazom: Ahoj Sap. Ak si to čítaš tak dobrú chť. Išla som na prechádzku a po ceste domov pôjdem nakúpiť. Dúfam že lievance budú chutiť dobre. Robila som ich prvý krát v živote.                                        S pozdravom Y/N <3                                                  Keď som prišla domov na prízemí nikto nebol. V kuchyni na mňa čakalo príjemné prekvapenie. Riady boli umyté a celá kuchyňa bola uprataná! Na poschodí ma čakal SapNap s úsmevom na tváry. Trochu sa červenal. ,,Čo sa deje Sap?" začala som sa červenať aj ja. ,,To dnešné ráno....ja......veď vieš čo myslím." povedal koktavým hlasom. ,,T-T-Ty si to všetko v-vnímal?" povedala som vystrašene. ,,No, hej......." povedal bojazlivo. ,,OMG! Sorry ja len vyzeral si smutne a  nevedela som čo mám robiť tak som chvíľu rozmýšľala a - " skôr ako som stihla dopovedať,  objal ma tak silno až som sa začala dusiť.


Ok! Ďalšia časť za nami a v piatok výjde ďlšia!! Mám vás rada!

-Nikol <3

SapNap is my best friend?!Where stories live. Discover now