Nový kamarát

65 4 0
                                    

Y/N pov:

Ráno som sa zobudila o 4.01 na hlas môjho brata zasa ragovať. ,,Zasa ho zabili mobovia v Minecrafte...." zamrmlala som si popod nos. Nenávidím keď musí hrať Minecraft od polnoci a potom skoro ráno začať ragovať. Obliekla som sa, urobila hygienu a išla sa so slúchadlami na ušiach prejsť. Na prechádzke späť domov som do niekoho narazila skoro som spadla a ten neznámi človek ma zachytil tesne nad zemou. Keď som sa konečne spamätala otvorila som oči a zbadala som veľmi povedomú tvár. ,, P-Prepáčte mi pane n-nevšimla som si v-vás." vyšlo zo mňa koktavo. Ten chalan sa na mňa pozrel a s úsmevom na tvári povedal ,,To je ok. Ani ja som si ťa nevšimol." Jeho hlas som ihneď spoznala. Bol to SapNap. Môj obľúbený člen Dream SMP.

George pov:

Dnes som sa zobudil veľmi skoro. Nevedel som zaspať lebo mi v kuse cinkali správy na Instagrame. Písali mi chalani lebo chceli točiť Fornite po prvý  krát ale ja som radšej zapol Minecraft a asi o 4.01 pri mne vybuchol creeper. Začal som ragovať. Keď som bol o 10.39 pozrieť či Y/N ešte stále spí. Keď som vošiel do jej izby, nebola tam. Začal som myslieť na to najhoršie. Zavolal som teda Sapovi a povedal mu že Y/N nieje doma. Sap mi s kľudným hlasom povedal: ,,Bola len na prechádzke. akurát mierime späť k vám domov." Keď to dopovedal, veľmi mi odľahlo. Už som sa bál že ju niekto uniesol.

Y/N pov:

Keď som prišla so SapNapom k nám domov, chvíľu sme sa rozprávali keď mu však niekto zavolal aby prišiel domov. Bol to Karl. Rýchlo sme si vymenili telefónne čísla a sociálne siete. Potom keď za sebou zavrel dvere začala som rozmýšľať či mu mám napísať. Nakoniec som proste len zapla Roblox aby som nejak zabila čas. Po chvíli som to vypla a išla sa rozprávať s Georgom. Rozprávali sme sa o tom, že George ide na Floridu za jeho naj kamošom Dreamom/Clayom. Čo znamená že budem 1 mesiac sama doma. Celkom ma to zarazilo lebo Georga som mala rada a byť celý mesiac bez neho v 2 poschodovej vile je veľmi stresujúce.


Dúfam že sa vám zatiaľ príbeh páči. Ak máte dajaký nápad na další part som samé ucho. Mám vás rada!

    -Nikol <3

SapNap is my best friend?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora