Šli jsme temnými uličkami. Chvíli nic nešlo vidět. Později jsme zase šli až moc osvícenou části. Avšak ani jednou jsem se nezadíval na žádný z domů.
Pořád jsem se díval jen do země a přemýšlel nad tím kam pořád jdu a vůbec proč za ním pořád jdu.
,, Už tam budeme." Ozval se chlapec.
Já konečně zvedl své oči z cesty. Všude kolem mě byly velké ozdobné domy.
V takových domech u nás bydlí ti nejbohatší.
,, Ty tu bydlíš?" Zeptal jsem se. Bylo mi divné, že člověk jako on by bydlel v jednom z takových domů.
,, Ne" Odpověděl a šel dál.
,, Tak proč jsme v tak bohaté čtvrti." Začal jsem se vyptávat.
,, Uvidíš." Řekl a v tu chvíli mi naskočila husí kůže.
,, Hej." Zahučel jsem na něj.
On se zastavil a zkrátil mezeru mezi námi.
,, Já nejsem žádný hej nebo počkej." Zabručel tentokrát on.
,, Ty jsi z toho ostrova, že?" V tu chvíli se mi skoro zastavilo srdce.
,, Nevím o čem to mluvíš."
,, Ale jo jsi." Trval na svém.
,, Takže mě vedeš na šibenici?" Byl jsem si jistý, že je se mnou ámen.Byl jsem si tím vlastně jistý od úplného začátku. Co jsem se rozhodl utéct, jen jsem netušil, že to přijde tak brzy.
,, Ne." Skoro se mi ulevilo.
,, Tak co po mě chceš? A jak jsi to vůbec poznal?"
,, Jen ti chci pomoct. Tady by tě za to popravili a já bych rád kdyby ne.",, Nechápu." Pořád jsem nemohl pochopit co po mě chce.
,, Vše ti vysvětlím až budeme v bezpečí. Tady mají totiž i stěny uši." Řekl, já s ním ani on se mnou nepromlivil do doby než jsme dorazili k velké bráně.
,, Ve všem se mnou souhlas a spíš dělej jako bys tu ani nebyl. Rozumíš?" Řekl nesmlouvatelným hlasem.
Já pokýval hlavou a šel těsně za ním.
Šli jsme druhou chodbou po červeném koberci. Podobný jsme měli i my v paláci a tak mě napadlo kde to jsem. Že by jsem se nacházel v paláci?
Jak by jsem se sem, ale on dostal?
,, Princi. Tady." Zavolá kdosi.
Hoch se přilepil na zeď a já opakoval přesně to co on.
Jedním pohybem nás dostal za stěnu kde jsme se shledali s tím co na nás volal.
,, Princi jdete včas. Vaše matka bude ve vašich komnatách co by dup."
Takže princ.
Pospíchal jsem přímo za ním a když už jsem byl v jeho komnatách strčil mě do skříně.
,, Čekej tu." zavřel za mnou dveře.
Jakmile zavřel dveře sundal si tričko. Nemohl jsem si pomoc a musel jsem ho pozorovat škvírou ve skříni.
Přehodil přes sebe novou bílou košili a potom si sundal kalhoty.
Netuším jestli se tady nosí spodní prádlo, ale on ho tedy neměl.
Jen tak si stačil nasadit nové když mu do pokoje vtrhla velmi nazdobená dáma.
Měla na sobě jedny z nejdražších šperků co jsem kdy viděl.
Hned po vpádu do místnosti začala křičet.
,, Ty jsi se zase někde toulal, že?"
,, Ne mamá."A tak to pokračovalo dobrých dvacet minut.
Když už se ta našperkovaná dáma rozhodla odejít princ mi otevřel.
,, Promiň. Teď už budeme mít klid."
Vystoupil jsem ze skříně a rozhodl jsem se si ho proklepnout.
,, Takže princ." On se na mě podíval jako kdyby věděl, tě já jsem na tom dost podobně a zvedl mi ruku dlani nahoru.
Na zápěstí jsem měl od dětství znamení a on právě na něj poukázal.
,, Podle toho vím od kud jsi." Ruku jsem strhl zpět k sobě.
,, Víš, ale všichni u nás nejsou h.." Nenechal mě to dopovědět.
,, To se tady říkat nesmí. A než se zeptáš jak vím o tom znamení. Jako malý jsem měl hodiny zeměpisu a tohle jsme tak jednou probírali. Prý, že když se vybírá následníkovy trůnu partner dávají se těm nejvhodnějším znamení. Dělá se to prý mezi 3 až 6 lety jedince."
Při jeho výkladu jsem si vzpomněl jak jsem ještě s dalšími chlapci a dívkami čekal v řadě a postupně nás obcházela vznešená dáma.
Jak jsem později zjistil byla to matka Louise a já jsem byl vybrán ještě asi s pěti chlapci, dívkami a dán do přípravné školy.
Tehdy se ještě nevědělo zda pric je či není homosexuální a tak vybírali obě pohlaví.
Učili nás vše co by jsme měli umět pro dvůr. Jakmile se princ vyslovil ohledně jeho sexuality dívky byli dobře prodány a chlapci zůstali asi ještě další rok.
Mezi námi si nevybíral princ nýbrž král a královna. Ti uznali za nejvhodnějšího může mě a tak jsem byl za prince a budoucího krále provdán bez smlouvání.
Jenže tady byl ten háček. Od první chvíle mě Louis nesnášel. Nebylo to tak, že bych mu ublížit osobně, ale tím, že si jeho rodiče vybrali mě jsem mu překazil románek s jedním z ostatních kandidátů.
A jelikož si nemohl vybít svou zlost na rodičích vybíjel si ji na mě.
_
Děkuji pandiklkza kapitolku.
Jinak 0reji krásnou středu
All the love. L ❤
ČTEŠ
𝑇ℎ𝑒 𝑂𝑛𝑒 𝐾𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚 ˡᵃʳʳʸ•ᶻⁱᵃᵐ
FanfictionVšichni po něčem touží, někdo po lásce, po kvalitním životě a někdo po moci a kontrole. Tady, ale nezáleží po čem toužíš. Záleží jen na tom, co proto uděláš.